#1
Ik heb 2 vragen in verband met methylfenidaat. Zijn er hier mensen die het slikken of snuiven voor recreatief gebruik en hoeveel Mg dan? En of er mensen zijn die er slechte ervaringen mee hebben gehad bijvoorbeeld: in het ziekenhuis beland of out gegaan.
Mijn verhaal,
Zelf heb ik geen add of adhd maar ik neem toch best vaak methylfenidaat in voor recreatief gebruik. Ik ben hiermee begonnen toen iemand uit mijn klas een pilletje in nam en ik nieuwschierig vroeg wat het was. Hij zei ik heb add en ik slik op lange schooldagen een pilletje van 10mg. Dus ik wou weten wat het met mij zou doen en hij gaf me toen de volgende dag een pilletje en toen kreeg ik een heel lekker gevoel (vanwege de dopamine). Toen ben ik op internet gaan lezen hierover en mee gaan experimenteren en ben er eigenlijk achter gekomen dat je het in heel veel vormen heb. Ik ben er ook achter gekomen dat heel veel mensen het gebruiken voor leren. Ik zelf heb het nooit op die manier gebruikt want ik leer vrijwel nooit omdat iets te laag zit voor mijn niveau (mavo). Ik zelf vindt het het fijnst om een capsule met daarin van die bolletjes fijn te malen en dan op te snuiven (meestal rond de 30- 40 Mg vindt ik het fijnst). Ik heb vrijwel alle soorten geprobeerd en heb ik hiermee maar 2 een slechte ervaring mee gehad. Ik had zegmaar een periode dat ik bijna iedere dag rond de 10-20 Mg in nam en na een maand ik echt een zombie werdt. Ik was hier toen ook gelijk een paar weken mee gestopt. En ik heb 1x een zware dip gehad nadat ik heel veel had ingenomen (rond de 190 Mg). Dat was heel dom dat weet ik zelf ook gebruik ook nooit meer echt hele grote doseringen nooit meer dan 60mg. Ik zie aan dit middel maar 1 nadeel en dat is de slapeloosheid als je het laat in de avond inneemt. Maar zie hier voor de rest geen andere nadelen aan.
Dit was vrijwel mijn ervaring met methylfenidaat en wat ik erover weet. Als er nog vragen zijn of iets wil ik ze graag beantwoorden want naar hier rond te hebben gelezen vinden veel mensen het maar niks. Dan vraag ik me ook af hoe hun het hebben gebruikt en wat hun ervaring hiermee is Daarom wil ik ook graag weten of er meerdere gebruikers op deze site zitten.
Sorry voor mijn lange verhaal trouwens dit is me eerste topic die ik schrijf. Ik hoop dat dit goed is en aan de voorwaarden voldoet
.
Mijn verhaal,
Zelf heb ik geen add of adhd maar ik neem toch best vaak methylfenidaat in voor recreatief gebruik. Ik ben hiermee begonnen toen iemand uit mijn klas een pilletje in nam en ik nieuwschierig vroeg wat het was. Hij zei ik heb add en ik slik op lange schooldagen een pilletje van 10mg. Dus ik wou weten wat het met mij zou doen en hij gaf me toen de volgende dag een pilletje en toen kreeg ik een heel lekker gevoel (vanwege de dopamine). Toen ben ik op internet gaan lezen hierover en mee gaan experimenteren en ben er eigenlijk achter gekomen dat je het in heel veel vormen heb. Ik ben er ook achter gekomen dat heel veel mensen het gebruiken voor leren. Ik zelf heb het nooit op die manier gebruikt want ik leer vrijwel nooit omdat iets te laag zit voor mijn niveau (mavo). Ik zelf vindt het het fijnst om een capsule met daarin van die bolletjes fijn te malen en dan op te snuiven (meestal rond de 30- 40 Mg vindt ik het fijnst). Ik heb vrijwel alle soorten geprobeerd en heb ik hiermee maar 2 een slechte ervaring mee gehad. Ik had zegmaar een periode dat ik bijna iedere dag rond de 10-20 Mg in nam en na een maand ik echt een zombie werdt. Ik was hier toen ook gelijk een paar weken mee gestopt. En ik heb 1x een zware dip gehad nadat ik heel veel had ingenomen (rond de 190 Mg). Dat was heel dom dat weet ik zelf ook gebruik ook nooit meer echt hele grote doseringen nooit meer dan 60mg. Ik zie aan dit middel maar 1 nadeel en dat is de slapeloosheid als je het laat in de avond inneemt. Maar zie hier voor de rest geen andere nadelen aan.
Dit was vrijwel mijn ervaring met methylfenidaat en wat ik erover weet. Als er nog vragen zijn of iets wil ik ze graag beantwoorden want naar hier rond te hebben gelezen vinden veel mensen het maar niks. Dan vraag ik me ook af hoe hun het hebben gebruikt en wat hun ervaring hiermee is Daarom wil ik ook graag weten of er meerdere gebruikers op deze site zitten.
Sorry voor mijn lange verhaal trouwens dit is me eerste topic die ik schrijf. Ik hoop dat dit goed is en aan de voorwaarden voldoet