#1
Afwegen is voor pussies!Uit het vuistje he.
Afwegen is voor pussies!Uit het vuistje he.
Als je leuke bronnen tegenkomt jengel maar door hoor vind ik leukMaar oké ik ben me echt de pesttyfus aan het googlen en ik weet toch écht vrij zeker dat coke en speed op je sero werken hoor...
Ennn.... dat is juist ✅. DAtURaAaa SNUIVEEE !!!💀Atropine, hyoscamine, scopolamine… ofwel, datura, doornappel.
👏👏👏👏👏👏👏 Ik ben trots (op jullie allemaal, meesterbreintjes)
Maar oké ik ben me echt de pesttyfus aan het googlen en ik weet toch écht vrij zeker dat coke en speed op je sero werken hoor...
Als we op die fiets stappen kan je het net zo goed helemaal doortrekken, want het is nog veel complexer dan dat. Er zal ongetwijfeld iets met je serotonine gebeuren wanneer je benzyl-methyl-ecgonine (wijsneus modus aan), of met de neuronen die het regelen, maar dat maakt niet uit. Er zijn zoveel verschillende soorten enzymen in je lichaam. Het gaat erom welke stoffen bij welke drugs de meeste invloed hebben. Bij MDMA is dat overduidelijk vooral serotonine, en het effect van cocaine moet dus niet achter serotonine worden gezocht.Gelijk heb je daarvoor hoef je niet te googlen. Pep minder dan coke. En coke maar een klein beetje. MDMA daarentegen haalt je volledige serotoninevoorraad leeg.
Uit het vuistje he. Volledig zelf onthouden in die tjokvolle wikipedia schuur in mijn hoofd.Ennn.... dat is juist ✅. DAtURaAaa SNUIVEEE !!!💀
Nee, slome, ik bedoel uit het vuistje als in zelf onthouden van wikipedia, niet de stoffen "uit het vuistje" nemen. Dat zou bij die stoffen echt funest zijn want die zijn heel giftig.Afwegen is voor pussies!
Bedankt voor de snelle reactie! Ik wist niet dat dit nog onder 'combineren' viel omdat er een dag tussen zat maar dit had ik dus mis. Vrienden van me gaan deze combinatie dus doen maar ik denk dat ik dit even ga overslaan, ik heb ze echter wel geïnformeerd hierover.Niet doen.
XTC/MDMA combineren met 4-MMC of een ander stimulerend middel (harddrugs) is af te raden. Het zorgt voor meer kans op schade door verhoogde neurotoxiciteit, sneller kans op oververhitting en gevolgen van dien, meer bijwerkingen en als klap op de vuurpijl een heftigere dip.
Een dag rust is niet genoeg om te herstellen. Gezien beide middelen op je serotonine receptoren werken zou ik er altijd 3 maand tussen laten.
Er zijn trouwens veel van dit soort topics, probeer de zoekfunctie eens![]()
Ik zou de dag voordat je XTC gaat doen geen stimulerende middelen gebruiken, dit zorgt ervoor dat je zondag niet uitgerust bent en dat gaat invloed hebben op je xtc ervaring. Plus dat de dip ook erger wordt omdat je lichaam zaterdag al een klap te verwerken heeft gekregen.Bedankt voor de snelle reactie! Ik wist niet dat dit nog onder 'combineren' viel omdat er een dag tussen zat maar dit had ik dus mis. Vrienden van me gaan deze combinatie dus doen maar ik denk dat ik dit even ga overslaan, ik heb ze echt wel geïnformeerd hierover.
Valt coke hier ook onder? (dus coke ipv Miauw?)
Bedankt voor de info Fred! Dan zal ik me 'inhouden' tot zondagIk zou de dag voordat je XTC gaat doen geen stimulerende middelen gebruiken, dit zorgt ervoor dat je zondag niet uitgerust bent en dat gaat invloed hebben op je xtc ervaring. Plus dat de dip ook erger wordt omdat je lichaam zaterdag al een klap te verwerken heeft gekregen.
Coke is wel het 'minst' erge van het rijtje dacht ik (dat, of speed), maar het zit evengoed op je serotonine. Het zorgt voor een tijdelijke verhoogde hoeveelheid in je hasses en remt vervolgens de heropname van deze stof af (als ik het zo goed uitleg, anders komen ze me wel verbeteren joh). Het is minder schadelijk dan het combineren van 4mmc of 3mmc en XTC, maar zorgt zéker voor een minder leuke ervaring. Lekker laten hangen dus johhhhhh!Bedankt voor de snelle reactie! Ik wist niet dat dit nog onder 'combineren' viel omdat er een dag tussen zat maar dit had ik dus mis. Vrienden van me gaan deze combinatie dus doen maar ik denk dat ik dit even ga overslaan, ik heb ze echter wel geïnformeerd hierover.
Valt coke hier ook onder? (dus coke ipv Miauw?)
Net in omgekeerde volgorde, het remt de heropname waardoor de hoeveelheid tijdelijk wordt verhoogd in je 'hasses'.Het zorgt voor een tijdelijke verhoogde hoeveelheid in je hasses en remt vervolgens de heropname van deze stof af
Verdomme, ik leer het ook noohoooooit!@ljuv legt het hier volgensmij heel mooi uit.
Net in omgekeerde volgorde, het remt de heropname waardoor de hoeveelheid tijdelijk wordt verhoogd in je 'hasses'.
Speed en coke zijn allebei geen releasers van serotonine, dus de MDMA zal wel zijn effect geven de volgende dag. Al kan coke wel wat van de positieve effecten van MDMA blokkeren. Daarentegen ben je wel helemaal verrot de volgende dag en dat is zonde van je ervaring + dat je hersens een flinke klap hebben gekregen waar ze van moeten herstellen.
Als je de dag ervoor 4-MMC neemt dan trek je wel je voorraad serotonine leeg (releaser) en dat is zonde. De MDMA zal dat sterk verminderd effect geven én je verneukt je brein. Daarnaast is het gwn niet heel erg chill om op een festival met een stim kater rond te lopen, das echt niet zo mals
Valt coke hier ook onder? (dus coke ipv Miauw?)
Nu vraag je er gewoon om. Het zorgt niet voor meer dopamine, maar cocaïne remt een enzym dat de heropname ven dopamine reguleert(als ik het zo goed uitleg, anders komen ze me wel verbeteren joh).
Verdomme, ik was net iets te laat met de wijze neus uit te hangen. Jij wint deze ronde.Net in omgekeerde volgorde, het remt de heropname waardoor de hoeveelheid tijdelijk wordt verhoogd in je 'hasses'.
Ik deed mijn best omdat ik dacht dat het nog wel een belangrijke vraag was die openstond en jullie wijsneusjes het af lieten weten. TUURLIJK heb ik liever dat dit forum met juiste info volstaat dan dat ik gelijk heb ha-ha.Nu vraag je er gewoon om.
Lekker voor je!Verdomme, ik was net iets te laat met de wijze neus uit te hangen. Jij wint deze ronde.
Ik heb hier toch altijd anders over gelezen wel... Namelijk dat coke en speed ook zeker aan dat voorraadje snoepen als je het bont maakt, maar gewoon epseloetlie niet zo veel als MDMA. Maar goed, jullie zijn de laboranten natuurlijk dus @Osso: doet vooral luisteren naar deze pestventjes. Alleen vergeet niet wie er écht voor je klaar stond. Veel plezier op je festival! En mocht je naar andere drugs opzoek zijn die wat beter bij zo'n feestje passen en minder gevaar hebben om zo kort achter elkaar te gebruiken dan zijn er een hoop topics over, kun je rechtsboven in zoeken! Groetjes!Met serotonine heeft het vrijwel niets te maken.
Dubbele belasting van je serotoninehuishouding, dat erg prikkelbaar is en een hele tijd nodig heeft om te herstellen, gemiddeld 3 maanden. Doordat je serotonine op is, zul je, vooral in het begin, je erg leeg en depressief voelen. Verder bestaat de kans dat je van de hak op de tak, twee dagen achter elkaar, seroslurpers gebruikt ook dat je het serotoninesyndroom kan oplopen dat potentieel dodelijk is.Wat zijn de gevaren hiervan?
Met het feit dat het gebruik van twee seroslurpers in twee dagen tijd behoorlijk gevaarlijk is. Coke is trouwens een uitstekende vervanger van miauw, omdat het geen effect heeft op je serotonine, of naar mijn eigen ervaring beter nog: speed.Waar moet ik rekening mee houden?
Ja! Maar dat had je al wel door denk ik.Raad je het af?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."