Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLa casa del papel pil - eerste keer XTC

La casa del papel pil - eerste keer XTC

13 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laat je pil testen bij de testservice, alleen dan weet je of je pil vervuild is en hoe sterk deze is, er is geen andere manier om zeker te zijn van de inhoud van jouw pil.
U
Urban123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Thanks allemaal!

Er zit blijkbaar 170 mg in, ik ben 175cm en weeg 82kg.
Hoeveel zouden jullie aanraden om te beginnen? En zouden jullie voor de eerste keer ook bijpakken indien nodig?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor de eerste keer zou ik niet bijpakken. Je weet nog niet hoe je achteraf zal reageren, bijvoorbeeld de dinsdagdip. Zou gewoon 2/3 van die pil nemen en daarbij laten. Als je echt wil bijnemen neem dan twee uur nadat je de effecten begint voelen de overige derde.
U
Urban123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hi allemaal,
Aanstaande zaterdag wil ik voor het eerst XTC gebruiken op een festival. Nu ben ik dus een groentje en heb ik wat vragen haha.

Ik heb blauwe La Casa del Papel pil die mijn neef zelf al getest heeft. Hij geeft aan dat de gewoon goed zijn (eigen gebruik).

Nu is er een waarschuwing voor de roze La Casa pil door een te hoge dosering.

Is elke pil altijd gewoon altijd anders? Of moet ik er van uit gaan dat elke La casa pil niet goed is ook al verschilt de kleur?

En raden jullie het aan om gewoon met een kwartje te beginnen? Ik vind het heel spannend.

dank jullie!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Urban123 zei:
Ik heb blauwe La Casa del Papel pil die mijn neef zelf al getest heeft. Hij geeft aan dat de gewoon goed zijn (eigen gebruik).
Klik om te vergroten...
Dat is helemaal geen garantie, sommige mensen kunnen beter tegen te hoge doseringen waar anderen al snel angstig worden. Anderen hebben dan weer tolerantie door teveel gebruik. Met deze informatie kan niemand je een sluitend antwoord geven, labo test is de ENIGE manier zoals hierboven gezegd.
U
Urban123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Thanks, en sowieso beginnen met een kwartje? Of nog minder?
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je niet weet hoeveel MDMA je pil bevat heb je geen idee of je beter met een hele, halve of kwart pil kunt beginnen 🤷

Het kan zijn dat je pil bijvoorbeeld 100 mg bevat, dan is een kwartje erg weinig om mee te beginnen, maar als je pil 300 mg bevat is dat meer dan genoeg. Zodra je de dosering van je pil weet kun je berekenen hoeveel ervan overeen komt met 1-1,5 x het getal van je lichaamsgewicht in mg.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe zit dat nou eigenlijk met die 1 à 1,5 mg/kg? Is dat de aanbevolen hoeveelheid voor de eerste dosering van de dag/avond of het totaal van alles wat je op een avond naar binnen kruimelt?
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fyrckant zei:
Hoe zit dat nou eigenlijk met die 1 à 1,5 mg/kg? Is dat de aanbevolen hoeveelheid voor de eerste dosering van de dag/avond of het totaal van alles wat je op een avond naar binnen kruimelt?
Klik om te vergroten...
Dat is het totaal, al heb ik ervaren dat de max eerder voor 2mg/kg voor de hele avond/nacht ligt voor mijzelf. Maar dit verschilt per persoon.

Urban123 zei:
Thanks, en sowieso beginnen met een kwartje? Of nog minder?
Klik om te vergroten...
Laat je pil testen en reken dan uit wat je gaat gebruiken. Ik zou t aan de ondergrens houden voor de eerste keer. Hou er rekening mee dat je misschien even frisse lucht/ruimte/rust nodig hebt als hij erin komt. Dat voelt een beetje vreemd.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#10
Urban123 zei:
Thanks allemaal!

Er zit blijkbaar 170 mg in, ik ben 175cm en weeg 82kg.
Hoeveel zouden jullie aanraden om te beginnen? En zouden jullie voor de eerste keer ook bijpakken indien nodig?
Klik om te vergroten...
Starten met 110 mg en na plus/min 5 kwartier een klein stukje (35 mg) bijpakken. Have fun.
U
Urban123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt voor de tips! Heel blij mee :)
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
2/3 is inderdaad een prima start lijkt me. Je lengte en gewicht komen overeen met die van mezelf en ik ga zelf ook nooit hoger dan 120 mg in totaal. Goede voeding, water drinken en geen alcohol en de dag wr op flink wat xtra vit c en nac , vit b, vit d en wederom goed eten zorgen bij mij voor een na gloei van enkele dagen en na 36 uur pas aan de l tryptofaan met magnesium en absoluut geen kater.
Maar het belangrijkste……..enjoy the ride……
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou dit niet nemen puur om het echt een treurige serie is.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je weet nog niet hoe de come down gaat voelen, dus als je op een festival gaat gebruiken (en niet gaat bijpakken) zou ik het wel zo laat mogelijk doen (inname uurtje of 4 voor einde). Anders ga je de laatste uurtjes echt afzien als je crasht.

EDIT: ik lees nu dat het festival afgelopen zaterdag was. Hoe is het bevallen? Klein tripreportje aan wijden misschien?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."