#1
K3? Dit valt me van je tegen Fenrir. Ik stel voor dat we nieuwe leden voortaan verwelkomen met het volgende lied:
Nu zijt wellekome, Jesu lieve Heer
Gij komt van al zo hoge, van al zo veer
Nu zijt wellekome van den hoge hemel neer
Hier al in dit aardrijk zijt Gij gezien nooit meer
Nu zijt wellekome, Jesu lieve Heer
Gij komt van al zo hoge, van al zo veer
Nu zijt wellekome van den hoge hemel neer
Hier al in dit aardrijk zijt Gij gezien nooit meer