#1
De één gaat dood aan een pinda, de ander aan heroïne. Totaal logische en relevante vergelijking toch, Dunne?
:’)
Dat vond ik ook al ja..De één gaat dood aan een pinda, de ander aan heroïne. Totaal logische en relevante vergelijking toch, Dunne?
:’)
Dood gaan aan een pinda is een keuze. Ik snap het.Verslaving is denk ik geen ziekte maar eerder een verkeerde keuze. Je word niet verslaafd geboren. Ofwel? Tja de een is er gevoeliger voor maar de ander gaat dood aan een pinda eten.. We hebben allemaal wel wat.
Je word niet verslaafd geboren. Ofwel?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."