Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTen einde raad

Ten einde raad

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
:flushed:
Klik om te vergroten...

De één gaat dood aan een pinda, de ander aan heroïne. Totaal logische en relevante vergelijking toch, Dunne? :wink:

:’)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
K3? Dit valt me van je tegen Fenrir. Ik stel voor dat we nieuwe leden voortaan verwelkomen met het volgende lied:

Nu zijt wellekome, Jesu lieve Heer
Gij komt van al zo hoge, van al zo veer
Nu zijt wellekome van den hoge hemel neer
Hier al in dit aardrijk zijt Gij gezien nooit meer
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze olifant zei:
De één gaat dood aan een pinda, de ander aan heroïne. Totaal logische en relevante vergelijking toch, Dunne? :wink:

:’)
Klik om te vergroten...
Dat vond ik ook al ja..
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#4
Guapo Temudgin zei:
Verslaving is denk ik geen ziekte maar eerder een verkeerde keuze. Je word niet verslaafd geboren. Ofwel? Tja de een is er gevoeliger voor maar de ander gaat dood aan een pinda eten.. We hebben allemaal wel wat.
Klik om te vergroten...
Dood gaan aan een pinda is een keuze. Ik snap het.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Guapo Temudgin zei:
Je word niet verslaafd geboren. Ofwel?
Klik om te vergroten...

Wordt met dt. En sommige kinderen komen wel degelijk verslaafd ter wereld.. :thinking:

OT: Vraag je ons nou serieus hoe we je kunnen helpen je benzo verslaving in stand te houden..? Ik heb echt een hekel aan dit woord(en) maar ik vind dit echt behoorlijk "ethisch onverantwoord" :sweatsmile:
M
MrmiyagiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee had gwn een vraag waar mensen 9 dagen lang hebben zitten discusseren . Een simpele ja of nee was afdoende geweest maargoed.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je naar de dokter gaat kan je samen met hem een plan maken om af te bouwen, hij zal je dus steeds minder voorschrijven.
zo zal je makkelijker kunnen stoppen omdat iemand jou gebruik controleerd
M
MrmiyagiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi allemaal

Ik heb een verslaving aan zo'n beetje elk medicijn oxycodon/diazepam/oxazepam/alprozalam en mijn "apotheker" is gestopt met handelen nu vind ik verscheidene sites die dit verkopen bijv een doos diazepam 10mg voor *modknip: geen prijzen noemen*. Ik zou ze heeel graag willen bestellen maar ik ben bang dat ik troep krijg waar ik aan overleid of in het ziekenhuis mee beland, heeft iemand hier toevallig ervaring mee of dit betrouwbare sites zijn of dat ik mn geld weggooi en nep zooi krijg waar ik dood aan ga?
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#9
Prijzen noemen is niet toegestaan. Lees de forumregels aub voordat je iets post. De volgende keer levert het je een ban op.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ga naar de dokter met dit verhaal die zal je veel verder kunnen helpen met je verslavingsprobleem

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."