Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTen einde raad

Ten einde raad

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik nou wat minder rommel zou gebruiken zou ik niet van die domme opmerkingen maken :P.
Uhum heb er in ieder geval van geleerd bedankt @Neo-Shulginist .
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dus dat is K3??? Damn.
Als R.Kelly of Michael Jackson dit soort teksten hadden .....

EDIT: Ik schrik hier van, blijkbaar heb ik nog nooit goed naar K3 geluisterd. Ik ben ten einde raad!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
K3? Dit valt me van je tegen Fenrir. Ik stel voor dat we nieuwe leden voortaan verwelkomen met het volgende lied:

Nu zijt wellekome, Jesu lieve Heer
Gij komt van al zo hoge, van al zo veer
Nu zijt wellekome van den hoge hemel neer
Hier al in dit aardrijk zijt Gij gezien nooit meer
M
MrmiyagiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi allemaal

Ik heb een verslaving aan zo'n beetje elk medicijn oxycodon/diazepam/oxazepam/alprozalam en mijn "apotheker" is gestopt met handelen nu vind ik verscheidene sites die dit verkopen bijv een doos diazepam 10mg voor *modknip: geen prijzen noemen*. Ik zou ze heeel graag willen bestellen maar ik ben bang dat ik troep krijg waar ik aan overleid of in het ziekenhuis mee beland, heeft iemand hier toevallig ervaring mee of dit betrouwbare sites zijn of dat ik mn geld weggooi en nep zooi krijg waar ik dood aan ga?
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#5
Prijzen noemen is niet toegestaan. Lees de forumregels aub voordat je iets post. De volgende keer levert het je een ban op.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ga naar de dokter met dit verhaal die zal je veel verder kunnen helpen met je verslavingsprobleem
M
MrmiyagiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fenrir zei:
Prijzen noemen is niet toegestaan. Lees de forumregels aub voordat je iets post. De volgende keer levert het je een ban op.
Klik om te vergroten...
Sorry hoor er staat toch duidelijk BIJV bij, misschien dat mensen die de prijzen kennen juist konden meepraten of dat wel een normale/betrouwbare prijs is sjongejonge zeg gelijk dreigen met een ban erna. Bedankt voor het fijne welkom hoor!
M
MrmiyagiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eve's drop zei:
Ga naar de dokter met dit verhaal die zal je veel verder kunnen helpen met je verslavingsprobleem
Klik om te vergroten...
Maar ik vind mijn verslaving geen probleem, ik wil graag mijn medicijnen alleen de dokter schrijft ze niet voor helaas
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Mrmiyagi
mijn medicijnen...
Klik om te vergroten...
Welke medicijnen? Je bent niet ziek dus je hebt geen medicatie nodig. Het doel is om er wappie van te worden en dan praten we over drugs in plaats van over medicijnen en je dokter is geen drugsdealer lol. Betaal gewoon je eigen verslaving in plaats van ons daar financieel voor te laten opdraaien, oke?

Overigens staat duidelijk in de huisregels dat prijzen niet genoemd mogen worden zonder uitzondering. In dat opzicht mag je blij zijn dat je geen ban hebt gehad. Mensen die de prijzen wel kennen mogen daar dus niks over zeggen (zelfs niet per PB) anders krijgen die een ban dus zal je je elders moeten laten informeren wat een normale prijs is van jouw drugs of choice.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mrmiyagi zei:
Maar ik vind mijn verslaving geen probleem
Klik om te vergroten...

Verdiep jezelf eens in het verslaafd zijn aan benzodiazepines. Het schijnt dat het een verschrikkelijke withdrawl heeft en zelfs tot jaren na gebruik paniek en angststoornissen veroorzaakt zonder daar duidelijke redenen voor te hebben. Wat in mijn ogen dus duidt op hersenschade bij patiënten die deze middelen op recept hebben gekregen. Je komt zelfs een beetje wanhopig over dus ik ben er bang voor dat je al op het randje van verslaving bungeld! Kijk uit want benzo's zijn het namelijk echt niet waard.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fenrir zei:
Prijzen noemen is niet toegestaan. Lees de forumregels aub voordat je iets post. De volgende keer levert het je een ban op.
Klik om te vergroten...
Vragen naar verkooppunten of info daar over
Mrmiyagi zei:
Sorry hoor er staat toch duidelijk BIJV bij, misschien dat mensen die de prijzen kennen juist konden meepraten of dat wel een normale/betrouwbare prijs is sjongejonge zeg gelijk dreigen met een ban erna. Bedankt voor het fijne welkom hoor!
Klik om te vergroten...
het noemen van prijzen mag gewoon niet. Geldt hier voor iedereen dus echt niet alleen voor jou. Dat had je in de forumregels kunnen lezen die HEEL groot in beeld kwamen en komen..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mrmiyagi zei:
Sorry hoor er staat toch duidelijk BIJV bij, misschien dat mensen die de prijzen kennen juist konden meepraten of dat wel een normale/betrouwbare prijs is sjongejonge zeg gelijk dreigen met een ban erna. Bedankt voor het fijne welkom hoor!
Klik om te vergroten...

Geen dank.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mrmiyagi zei:
Sorry hoor er staat toch duidelijk BIJV bij, misschien dat mensen die de prijzen kennen juist konden meepraten of dat wel een normale/betrouwbare prijs is
Klik om te vergroten...
Wat is dit voor bizar argument?
Ik zal het heel langzaam uitleggen. Informatie geven of vragen over prijzen van drugs of grondstoffen is niet toegestaan. Het is verboden. Het mag niet. Ook niet om te vragen of het een normale prijs is. Neen.

Wat "BIJV" hiermee te maken heeft snap ik al helemaal niet...
Als ik bijv vind dat jij een ******* *********** ************* bent die niet **** ** ***** ***** is omdat zijn moeder ****** **** *** **, dan is dat nog steeds een grove belediging en tegen de forumregels. (Gelukkig heb ik mezelf gecensureerd.)
Mrmiyagi zei:
sjongejonge zeg gelijk dreigen met een ban erna.
Klik om te vergroten...
De sanctie die staat op het overtreden van regel 1 is direct een permanente ban, wat je had kunnen zien als je de regels gelezen had. Sjongejongejonge.
Daar ben je dus zelfs nog gematst. Geen dank hoor.
Mrmiyagi zei:
Bedankt voor het fijne welkom hoor!
Klik om te vergroten...
Ik ben geen lid van K3.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze olifant zei:
K3? Dit valt me van je tegen Fenrir. Ik stel voor dat we nieuwe leden voortaan verwelkomen met het volgende lied:

Nu zijt wellekome, Jesu lieve Heer
Gij komt van al zo hoge, van al zo veer
Nu zijt wellekome van den hoge hemel neer
Hier al in dit Aardrijk zijt Gij gezien nooit meer
Klik om te vergroten...
Compromis:
:musicalnote: Welkom, welkom
:musicalnotes: Bij de drie koninkjes

:musicalnotes: Hallelujah
:musicalnote: Ik voel me plotsklaps zo
:musicalnotes: Hallelujah
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fenrir zei:
Ik zal het heel langzaam uitleggen
Klik om te vergroten...
Met welke snelheid moet ik dit lezen?

En @acht.zes, is dat serieus een kinderliedje? WTF zeg
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
:musicalnote::musicalnotes: ik weet een plekje waar ze ons niet vinden :musicalnote::musicalnotes: jij mag me verslinden :musicalnotes: doe het heel zachtjes, geen kreetjes en geen lachjes :musicalnotes::musicalnote: ik wil jou jij wil mij :musicalnotes::musicalnote: en dan draag ik een matrozenmuts, niet meer dan dat :musicalnote::musicalnote:

Leuke, onschuldige kinderliedjes hoor!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@Casaan
Ach, voor de pappa's wordt ook gezorgd door K3, die kindjes hebben toch geen flauw benul wat er mee bedoeld wordt lol :tongueout:
M
MrmiyagiLid
01-01-2024, 00:00
#18
acht.zes zei:
@Mrmiyagi

Welke medicijnen? Je bent niet ziek dus je hebt geen medicatie nodig. Het doel is om er wappie van te worden en dan praten we over drugs in plaats van over medicijnen en je dokter is geen drugsdealer lol. Betaal gewoon je eigen verslaving in plaats van ons daar financieel voor te laten opdraaien, oke?

Overigens staat duidelijk in de huisregels dat prijzen niet genoemd mogen worden zonder uitzondering. In dat opzicht mag je blij zijn dat je geen ban hebt gehad. Mensen die de prijzen wel kennen mogen daar dus niks over zeggen (zelfs niet per PB) anders krijgen die een ban dus zal je je elders moeten laten informeren wat een normale prijs is van jouw drugs of choice.
Klik om te vergroten...
Verslaving is een ziekte. Zie ik niet in waarom jij mijn pillen zou moeten betalen?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Consumentenbond kwam laatst nog met een publicatie dat er allerlei namaakmedicijnen online te koop zijn. De verpakking ziet er allemaal prima uit, maar met de pillen is vaak wat mis. Ze bevatten te veel of te weinig werkzame stof. Soms zijn de pillen beschadigd geraakt of niet goed bewaard waardoor het medicijn veel sneller wordt afgegeven en de effecten te hevig worden.

Het afkicken van benzodiazepines of opioïden kan gepaard gaan met heftige en soms gevaarlijke bijwerkingen. Je huisarts is daar als het goed is van op de hoogte. Zo niet, dan kan je alsnog een afspraak maken en op zijn minst uitleggen dat je al twee dagen niet kan slapen van afkickverschijnselen, bijvoorbeeld. De huisarts kan je doorverwijzen naar de juiste verslavingszorg, maar kan zelf niet zo goed toezicht houden op een afbouwtraject. Mogelijk is de huisarts daarom huiverig om een recept voor te schrijven.

Je kan helaas niet altijd direct terecht bij verslavingszorginstellingen. Om binnen 24 uur te worden opgenomen, moet je contact opnemen met de crisisdienst van de GGD of lokale verslavingszorginstelling (Jellinek, Brijder, Novadic-Kentron, VNN, Tactus, Indigo, nog een aantal andere). Zij doen een beoordeling van de ernst van de situatie. Als je inderdaad acuut hulp nodig hebt dan kunnen ze een behandeltraject starten.

Maar dan moet je dus wel last hebben van ernstige en potentieel levensbedreigende onthoudingsverschijnselen en je moet willen stoppen met gebruiken.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#20
Verslaving is denk ik geen ziekte maar eerder een verkeerde keuze. Je word niet verslaafd geboren. Ofwel? Tja de een is er gevoeliger voor maar de ander gaat dood aan een pinda eten.. We hebben allemaal wel wat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."