#1
Als ik nou wat minder rommel zou gebruiken zou ik niet van die domme opmerkingen maken :P.
Uhum heb er in ieder geval van geleerd bedankt @Neo-Shulginist .
Uhum heb er in ieder geval van geleerd bedankt @Neo-Shulginist .
Sorry hoor er staat toch duidelijk BIJV bij, misschien dat mensen die de prijzen kennen juist konden meepraten of dat wel een normale/betrouwbare prijs is sjongejonge zeg gelijk dreigen met een ban erna. Bedankt voor het fijne welkom hoor!Prijzen noemen is niet toegestaan. Lees de forumregels aub voordat je iets post. De volgende keer levert het je een ban op.
Maar ik vind mijn verslaving geen probleem, ik wil graag mijn medicijnen alleen de dokter schrijft ze niet voor helaasGa naar de dokter met dit verhaal die zal je veel verder kunnen helpen met je verslavingsprobleem
Welke medicijnen? Je bent niet ziek dus je hebt geen medicatie nodig. Het doel is om er wappie van te worden en dan praten we over drugs in plaats van over medicijnen en je dokter is geen drugsdealer lol. Betaal gewoon je eigen verslaving in plaats van ons daar financieel voor te laten opdraaien, oke?mijn medicijnen...
Maar ik vind mijn verslaving geen probleem
Vragen naar verkooppunten of info daar overPrijzen noemen is niet toegestaan. Lees de forumregels aub voordat je iets post. De volgende keer levert het je een ban op.
het noemen van prijzen mag gewoon niet. Geldt hier voor iedereen dus echt niet alleen voor jou. Dat had je in de forumregels kunnen lezen die HEEL groot in beeld kwamen en komen..Sorry hoor er staat toch duidelijk BIJV bij, misschien dat mensen die de prijzen kennen juist konden meepraten of dat wel een normale/betrouwbare prijs is sjongejonge zeg gelijk dreigen met een ban erna. Bedankt voor het fijne welkom hoor!
Sorry hoor er staat toch duidelijk BIJV bij, misschien dat mensen die de prijzen kennen juist konden meepraten of dat wel een normale/betrouwbare prijs is sjongejonge zeg gelijk dreigen met een ban erna. Bedankt voor het fijne welkom hoor!
Wat is dit voor bizar argument?Sorry hoor er staat toch duidelijk BIJV bij, misschien dat mensen die de prijzen kennen juist konden meepraten of dat wel een normale/betrouwbare prijs is
De sanctie die staat op het overtreden van regel 1 is direct een permanente ban, wat je had kunnen zien als je de regels gelezen had. Sjongejongejonge.sjongejonge zeg gelijk dreigen met een ban erna.
Ik ben geen lid van K3.Bedankt voor het fijne welkom hoor!
Compromis:K3? Dit valt me van je tegen Fenrir. Ik stel voor dat we nieuwe leden voortaan verwelkomen met het volgende lied:
Nu zijt wellekome, Jesu lieve Heer
Gij komt van al zo hoge, van al zo veer
Nu zijt wellekome van den hoge hemel neer
Hier al in dit Aardrijk zijt Gij gezien nooit meer
Met welke snelheid moet ik dit lezen?Ik zal het heel langzaam uitleggen
Verslaving is een ziekte. Zie ik niet in waarom jij mijn pillen zou moeten betalen?@Mrmiyagi
Welke medicijnen? Je bent niet ziek dus je hebt geen medicatie nodig. Het doel is om er wappie van te worden en dan praten we over drugs in plaats van over medicijnen en je dokter is geen drugsdealer lol. Betaal gewoon je eigen verslaving in plaats van ons daar financieel voor te laten opdraaien, oke?
Overigens staat duidelijk in de huisregels dat prijzen niet genoemd mogen worden zonder uitzondering. In dat opzicht mag je blij zijn dat je geen ban hebt gehad. Mensen die de prijzen wel kennen mogen daar dus niks over zeggen (zelfs niet per PB) anders krijgen die een ban dus zal je je elders moeten laten informeren wat een normale prijs is van jouw drugs of choice.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."