Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTradonal 150 inplaats van paracetamol ?

Tradonal 150 inplaats van paracetamol ?

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit zijn denk ik de enige pijnstilling die ik nog in huis heb.
Ken er geen drol van , neem bij nooit iets
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Legio Patria Nostra zei:
Juist. Dat klopt. Eerst zelf ervaren, daarna pas geloven.
Ik ben weleens bij een osteo geweest, maar 0, 00 resultaten.
Bij mij moet de zooi open worden gemaakt en gerepareerd worden...
Zaldiar met tramadol heeft als combi andere effecten als zuiver alleen paracetamol, daarom heb ik het genoemd.
Ik heb nog nooit iemand gesproken die ziek werd van paracetamol, wat raar, paracetamol is het aller, allerlichtste wat er te vinden is dacht ik...
Klik om te vergroten...
Mss allergisch reactie , ben er eigelijk niet op getest.
Maar telkens ik iets neem me te paracetamol , zijnde zaldiar , neocitran , dafalgan of eender wat.
Word ik zeer duizelig en moet ik overgeven en krijg ik diaree.
Tramadol of codeine nzo krijg ik zeer veel jeuk van en kan ik niet slapen , zeer onaangenaam.

Legio Patria Nostra zei:
Ik heb nog nooit iemand gesproken die ziek werd van paracetamol
Klik om te vergroten...
Nu wel dus :grin:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idd. Niet, dat ik daarbij zat te wachten....nee.
Het feit op zich is al erg genoeg.
Wat is nu de verwachting hoe het verder moet?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Legio Patria Nostra zei:
Idd. Niet, dat ik daarbij zat te wachten....nee.
Het feit op zich is al erg genoeg.
Wat is nu de verwachting hoe het verder moet?
Klik om te vergroten...
Srr had geen melding gekregen..

Wel ik ging vroeger met regelmaat naar de ostheopaat toen ik nog meer sporte , nu ik sinds het voorval terug goed ben gaan boksen en men fysiek onderhoud ook weer omhoog gaat , ga in terug elke 3 maand om alles eens op zen plaats te laten zetten.

En volgende week naar de orthopeed om nieuwe steunzolen (platvoeten).
Krijg ik 2x per jaar gratis door het cm.

Verder heb ik regelmatig last van men rug en nekspieren , maar dat is benzo gerelateerd en zal niet ophouden tot ik er vanaf ben , en zelfs dan blijven de klachten mss..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wanneer je met de dempers stopt, zul je eerst veel méér ijn gaan krijgen.
Later wordt dit meestal minder.
Maar. Dat is lang niet altijd het geval !
Pijn is erg, erg lastig te beoordelen.
Ik zou altijd met overleg met een arts dit bespreken.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Legio Patria Nostra zei:
Wanneer je met de dempers stopt, zul je eerst veel méér ijn gaan krijgen.
Later wordt dit meestal minder.
Maar. Dat is lang niet altijd het geval !
Pijn is erg, erg lastig te beoordelen.
Ik zou altijd met overleg met een arts dit bespreken.
Klik om te vergroten...
Jup weet ik , is door het afbouwen nu dat ik meer pijn heb , het fisieke kan ik redelijk verdragen , het mentale daar integen..

Alles is in overleg met arts of therapeute :wink: thx voor je input
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik in drugskwesties iemand op bijna alle manieren dan ook, kan helpen, dan doe ik dit.
Altijd fijn om te horen dat iemand dit waardeert.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind t troep, je word er suf van en kan er geen drugs bij gebruiken want is niet veilig in combibatie met andere middelwn, cannabis en cafeïne uitgezobderd.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb vandaag ontzettend veel last van men onderrug , ik kan bijna geen minuut op men stoel of zetel zitten zonder pijn..
Ik verdraag geen paracetamol , ik krijg er ontzettende jeuk van overal en word er misselijk van en moet dan overgeven.
Spidyfen of een neurofennetje helpt niet.
Als ik van paracetamol ziek word , ga ik dan van de tradonal ook ziek worden ?
Het staat hier nog van men vrouw vorig jaar..

Edit.
Ik heb ook geen idee hoe sterk 150mg tramadol is...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
8️⃣6️⃣ zei:
Ik vind t troep, je word er suf van en kan er geen drugs bij gebruiken want is niet veilig in combibatie met andere middelwn, cannabis en cafeïne uitgezobderd.
Klik om te vergroten...
Dus beter even uitzitten tot morgen ( met een jointje) en naar de arts als het morge niet beter is ?
Ik heb nog nix anders dan thc en diazepam in men lijf nu (5mg wat niet tege de pijn werkt..) en is al van deze morgent 6 uur geleden genomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."