#1
Dit zijn denk ik de enige pijnstilling die ik nog in huis heb.
Ken er geen drol van , neem bij nooit iets
Ken er geen drol van , neem bij nooit iets
Mss allergisch reactie , ben er eigelijk niet op getest.Juist. Dat klopt. Eerst zelf ervaren, daarna pas geloven.
Ik ben weleens bij een osteo geweest, maar 0, 00 resultaten.
Bij mij moet de zooi open worden gemaakt en gerepareerd worden...
Zaldiar met tramadol heeft als combi andere effecten als zuiver alleen paracetamol, daarom heb ik het genoemd.
Ik heb nog nooit iemand gesproken die ziek werd van paracetamol, wat raar, paracetamol is het aller, allerlichtste wat er te vinden is dacht ik...
Nu wel dusIk heb nog nooit iemand gesproken die ziek werd van paracetamol
Srr had geen melding gekregen..Idd. Niet, dat ik daarbij zat te wachten....nee.
Het feit op zich is al erg genoeg.
Wat is nu de verwachting hoe het verder moet?
Jup weet ik , is door het afbouwen nu dat ik meer pijn heb , het fisieke kan ik redelijk verdragen , het mentale daar integen..Wanneer je met de dempers stopt, zul je eerst veel méér ijn gaan krijgen.
Later wordt dit meestal minder.
Maar. Dat is lang niet altijd het geval !
Pijn is erg, erg lastig te beoordelen.
Ik zou altijd met overleg met een arts dit bespreken.
Dus beter even uitzitten tot morgen ( met een jointje) en naar de arts als het morge niet beter is ?Ik vind t troep, je word er suf van en kan er geen drugs bij gebruiken want is niet veilig in combibatie met andere middelwn, cannabis en cafeïne uitgezobderd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."