Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer weer XTC gebruiken

Wanneer weer XTC gebruiken

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het advies is om minimaal 12 weken pauze tussen iedere XTC consumptie te houden. Maar hoe langer hoe beter.


CeeCee zei:
hoogstwaarschijnlijk zal je überhaupt nooit meer hetzelfde ervaren als je eerste ervaringen. Als dat zou kunnen zou ik er voor tekenen 😅
Klik om te vergroten...
Jawel joh! Set & setting en lang genoege pauzes. De ervaring wordt hier alleen maar beter hoor. Kan wellicht ook komen omdat ik de eerste keer te weinig heb gepakt en dat dat niet de juiste set en setting was.
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Foxy Methoxy zei:
Het advies is om minimaal 12 weken pauze tussen iedere XTC consumptie te houden. Maar hoe langer hoe beter.

Jawel joh! Set & setting en lang genoege pauzes. De ervaring wordt hier alleen maar beter hoor. Kan wellicht ook komen omdat ik de eerste keer te weinig heb gepakt en dat dat niet de juiste set en setting was.
Klik om te vergroten...

😳

Dien je de pauze dan niet ook te verlengen?
Ik had de eerste keer geen idee (naïef,jong& dom) dat ik 6 maanden lang een capsule nam met XTC. De smartshop vertelde ons dat wat we kregen hetzelfde effect zou bieden als Herbal XTC. Na 6 maanden elk weekend te gebruiken (want ja het is toch plantaardig) En we ons weer kwamen melden. Kregen we ineens het verhaal en een shock te verwerken dat ze geen XTC meer mochten verkopen.

Wij hadden geen idee dat ze dit überhaupt mochten (verwacht je toch ook niet) en mocht vanzelfsprekend überhaupt niet.

Na deze 6 maanden heb ik nooit meer hetzelfde effect mogen ervaren en zat er soms zelfs een jaar tussen 😅 De kater en negatieve emoties werden steeds erger daarom ook gestopt..

Misschien maar goed ook in mijn geval.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
spedcat zei:
hooi, ik had een vraag en kon nou niet echt het antwoord vinden.
afgelopen zomer had ik voor het eerst xtc gedaan en na 3 weken had ik weer genomen, daarna zat er nog een maand tussen en uiteindelijk 2 maanden (tijdens ADE).
ik weet het, het is dom dat doe ik dus echt niet meer, hou er minimaal 2-3 maanden tussen.
maar ik wil 18 feb weer ergens naartoe en daar aan de xtc zitten en ik vroeg me af of dat verstandig is om na 4 maanden weer te doen of moeten we minimaal 6 maanden wachten en daarna weer gebruiken?
Klik om te vergroten...
Zoals ik het lees heb je je slechts een keer niet aan de pauze gehouden na de zomer vorig jaar.
Sinds ADE is in oktober 2022 en dan ben je in februari zo’n 4 maanden verder.
Dat is een prima pauze lijkt me.

Denk vooral aan de hoogte van je dosering, niet te hoog doseren. Bij mdma is: less is more.

Prima dat je er normaal gesproken 2 tot 3 maanden tussen houdt.
Langer mag altijd natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."