#1
Hallo,
Ik heb niet goed op de verpakking gekeken en heb nu perongeluk 3 gram phenibut ingenomen.
Weet iemand of dit schadelijk is?
Ik heb niet goed op de verpakking gekeken en heb nu perongeluk 3 gram phenibut ingenomen.
Weet iemand of dit schadelijk is?