#1
Dat zijn flinke scheppen van een aardig zuur goedje om 'per ongeluk' in te nemen.
Dat gezegd hebbende zul je het wel overleven, het risico zit hem eerder in wat je achteraf ondervindt. Phenibut (wanneer misbruikt) ontregelt de receptoren, in dit geval dezelfde receptoren waar het lichaamseigen GABA interactie mee aangaat. Je lichaam zal dus minder gevoelig worden voor GABA gerelateerde effecten. Dit betekend dat je meer gevoelig zult worden voor prikkels (in algemene zin) zodra de Phenibut is uitgewerkt.
In het geval van 3 gram Phenibut zul je deze ontwenning / verhoogde sensatie van prikkels zo'n 24 uur na inname tot bepaalde hoogte beginnen te merken.
Dat gezegd hebbende zul je het wel overleven, het risico zit hem eerder in wat je achteraf ondervindt. Phenibut (wanneer misbruikt) ontregelt de receptoren, in dit geval dezelfde receptoren waar het lichaamseigen GABA interactie mee aangaat. Je lichaam zal dus minder gevoelig worden voor GABA gerelateerde effecten. Dit betekend dat je meer gevoelig zult worden voor prikkels (in algemene zin) zodra de Phenibut is uitgewerkt.
In het geval van 3 gram Phenibut zul je deze ontwenning / verhoogde sensatie van prikkels zo'n 24 uur na inname tot bepaalde hoogte beginnen te merken.