Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsperongeluk 3 gram phenibut ingenomen

perongeluk 3 gram phenibut ingenomen

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat zijn flinke scheppen van een aardig zuur goedje om 'per ongeluk' in te nemen.

Dat gezegd hebbende zul je het wel overleven, het risico zit hem eerder in wat je achteraf ondervindt. Phenibut (wanneer misbruikt) ontregelt de receptoren, in dit geval dezelfde receptoren waar het lichaamseigen GABA interactie mee aangaat. Je lichaam zal dus minder gevoelig worden voor GABA gerelateerde effecten. Dit betekend dat je meer gevoelig zult worden voor prikkels (in algemene zin) zodra de Phenibut is uitgewerkt.

In het geval van 3 gram Phenibut zul je deze ontwenning / verhoogde sensatie van prikkels zo'n 24 uur na inname tot bepaalde hoogte beginnen te merken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik werd er misselijk van na een uur of 10 en moest overgeven. Heb er wel heerlijk op geslapen
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wel weet ik dat als je Phenibut neemt en je bent een roker, dan is mijn advies: Laat je sigaretten liggen want zodra het ingewerkt is, en vooral de volgende ochtend na slaap: je sigaret smaakt letterlijk naar poep.
d
dh33sLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jmths zei:
Dat zijn flinke scheppen van een aardig zuur goedje om 'per ongeluk' in te nemen.

Dat gezegd hebbende zul je het wel overleven, het risico zit hem eerder in wat je achteraf ondervindt. Phenibut (wanneer misbruikt) ontregelt de receptoren, in dit geval dezelfde receptoren waar het lichaamseigen GABA interactie mee aangaat. Je lichaam zal dus minder gevoelig worden voor GABA gerelateerde effecten. Dit betekend dat je meer gevoelig zult worden voor prikkels (in algemene zin) zodra de Phenibut is uitgewerkt.

In het geval van 3 gram Phenibut zul je deze ontwenning / verhoogde sensatie van prikkels zo'n 24 uur na inname tot bepaalde hoogte beginnen te merken.
Klik om te vergroten...
het was in pil vorm
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
dh33s zei:
het was in pil vorm
Klik om te vergroten...
Die zijn 500 per stuk toch?
d
dh33sLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Die zijn 500 per stuk toch?
Klik om te vergroten...
klopt maar soms ook 200 en daar ging ik de fout mee in.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
dh33s zei:
klopt maar soms ook 200 en daar ging ik de fout mee in.
Klik om te vergroten...
Niet handig. Maar je zal straks als een roosje slapen waarschijnlijk -hoeft niet persé- wat misselijk wakker kunnen worden. Maar daarna ga je je wel weer goed voelen. Ik zou geen koffie drinken morgen ochtend. Daar versterk je het effect mee.
d
dh33sLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Niet handig. Maar je zal straks als een roosje slapen waarschijnlijk -hoeft niet persé- wat misselijk wakker kunnen worden. Maar daarna ga je je wel weer goed voelen. Ik zou geen koffie drinken morgen ochtend. Daar versterk je het effect mee.
Klik om te vergroten...
oke bedankt
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
dh33s zei:
oke bedankt
Klik om te vergroten...
Succes! Laat je even weten hoe het is gegaan?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Niet handig. Maar je zal straks als een roosje slapen waarschijnlijk -hoeft niet persé- wat misselijk wakker kunnen worden. Maar daarna ga je je wel weer goed voelen. Ik zou geen koffie drinken morgen ochtend. Daar versterk je het effect mee.
Klik om te vergroten...

Op zwarte koffie met suiker zag je hoe slecht ik ging, en dan had ik er 2 op.
Cafeïne en die combi raad ik niet aan want ik kreeg echt vlagen van hoge misselijkheid alsof ik zwaar bad ging ofzo.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Op zwarte koffie met suiker zag je hoe slecht ik ging, en dan had ik er 2 op.
Cafeïne en die combi raad ik niet aan want ik kreeg echt vlagen van hoge misselijkheid alsof ik zwaar bad ging ofzo.
Klik om te vergroten...
Ja, gek goedje. Soms gaat het goed en soms totaal niet.
d
dh33sLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo,

Ik heb niet goed op de verpakking gekeken en heb nu perongeluk 3 gram phenibut ingenomen.

Weet iemand of dit schadelijk is?
d
dh33sLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het pakt voor mij toch iets anders uit. Ik voel me exstreem slecht.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
dh33s zei:
Het pakt voor mij toch iets anders uit. Ik voel me exstreem slecht.
Klik om te vergroten...
En wat versta je onder extreem ?
Zoals @Spyro en zeker @Blyatman al aangaven kun je je er extreem beroerd door voelen.
Heb je al over gegeven ? Meestal word het dan wat beter , zo niet en ben je ongerust.
2 oplossingen.
1. Ha bellen en uitleggen dat je 3gram hebt genomen.
2 antigif bellen en zeggen dat je 3gram genomen hebt.
Of nog een 3e naar spoed gaan (maar lijkt me wat extreem.)
d
dh33sLid
01-01-2024, 00:00
#15
alles gaat in slow motion, ik heb geen concentratie.en mijn lichaam tintelt
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Normale bijwerking op zo een hoge dosis. Ga op je bed liggen met je hoofd wat omhoog , zet wat rustige muziek op (pamfluit oid) en probeer wat op je ademhaling te letten.
Steek desnoods even je vinger in je keel zodat je moet overgeven , dit luchte bij lij enorm op , had 2.5g op en was na 8 uurtjes als misselijk als de pest.

Nogmaals , als je je echt zo slecht voelt dat je het zelf niet betrouwd bel je even je ha op en vertel je gewoon eerlijk wat er gebeurd is.

Screenshot_20200901-102159_Chrome.jpg
3g is een hoge dosis maar als je niet gecombineerd hebt met iets dat interactie geeft zal je uit jezelf wel wat beter gaan voelen.
Ik vergeleek het met effect wat met teveel spacecake eten.
Wat me gisteren nog is overkomen en met wat rust en zelfzorg me er toch doorgesleept heb :) jezelf kalm houden doet veel.
d
dh33sLid
01-01-2024, 00:00
#17
inner_search zei:
Normale bijwerking op zo een hoge dosis. Ga op je bed liggen met je hoofd wat omhoog , zet wat rustige muziek op (pamfluit oid) en probeer wat op je ademhaling te letten.
Steek desnoods even je vinger in je keel zodat je moet overgeven , dit luchte bij lij enorm op , had 2.5g op en was na 8 uurtjes als misselijk als de pest.

Nogmaals , als je je echt zo slecht voelt dat je het zelf niet betrouwd bel je even je ha op en vertel je gewoon eerlijk wat er gebeurd is.

Bekijk bijlage 9086
3g is een hoge dosis maar als je niet gecombineerd hebt met iets dat interactie geeft zal je uit jezelf wel wat beter gaan voelen.
Ik vergeleek het met effect wat met teveel spacecake eten.
Wat me gisteren nog is overkomen en met wat rust en zelfzorg me er toch doorgesleept heb :) jezelf kalm houden doet veel.
Klik om te vergroten...
Ik heb net overgegeven en het lucht inderdaad op voel me een stuk beter. Het slow motion effect is daardoor ook minder geworden. Nu alleen nog wat hoofdpijn. Dat is ook niet fijn inderedaad teveel spacecake Gelukkig gaat het nu beter met je. Ik heb juist nu weer meer de leuke/goede effecten van phenibut merk ik.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
dh33s zei:
Ik heb net overgegeven en het lucht inderdaad op voel me een stuk beter. Het slow motion effect is daardoor ook minder geworden. Nu alleen nog wat hoofdpijn. Dat is ook niet fijn inderedaad teveel spacecake Gelukkig gaat het nu beter met je. Ik heb juist nu weer meer de leuke/goede effecten van phenibut merk ik.
Klik om te vergroten...
Top , komt wel goed dan :wink:
Rust nog een beetje , je zal hier de komende dagen mss nog wel wat van werken hoor.
Wat slapjes , troebel zicht en gehoord en dergelijke, als dit niet over gaat kun je je ha bellen.
Maar nu je al eens even over gegeven hebt en het al beter gaat , heb ik er wel een goed oog in dat dat niet echt nodig zal zijn.

Ja eigen schuld hoor met de cake , kon het niet laten om dat 2de stukje lekker op te eten :grin:.
Gwn go with the flow dan , het is toch al te laat :wink:.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
dh33s zei:
Ik heb net overgegeven en het lucht inderdaad op voel me een stuk beter. Het slow motion effect is daardoor ook minder geworden. Nu alleen nog wat hoofdpijn. Dat is ook niet fijn inderedaad teveel spacecake Gelukkig gaat het nu beter met je. Ik heb juist nu weer meer de leuke/goede effecten van phenibut merk ik.
Klik om te vergroten...

Ik raad je toch echt aan om op de minimale dosis te beginnen, en dit normaal op te bouwen.
3 gram eerste keer is nogal flink waar de meeste mensen zich niet eens 1.2.3. aan ‘overgeven’ als in zoveel er van gebruiken.
d
dh33sLid
01-01-2024, 00:00
#20
t voelt wel alsof ik in en uit bewustzijn verlies. Alsof ik een paar seconden er niet ben en daarna weer wel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."