Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol icm 0,5mg Alprazolam EG? (Mephedrone binge ten einde)

Alcohol icm 0,5mg Alprazolam EG? (Mephedrone binge ten einde)

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb zonet een slapeloze, tweedaagse 4-MMC binge achter de rug.
I know, stupid. Heb een dwangmatig probleem met dat goedje, dat besef is er alvast.

Heb 45min geleden 0,5mg Alprazolam EG ingenomen, om wat 'af te zakken' en voel me alvast relaxer.

Binnen 6 uur zie ik enkele familieleden voor Kerstmis. Zoals elk jaar openen we enkele goede flessen wijn.

Alcohol drink ik reeds lange tijd op frequente basis. Mephedrone en weinig slaap zijn helaas afgelopen maanden ook gebruikelijk.

Ik vermoed dat ik wel van enkele glaasjes wijn ga kunnen genieten?
Heb geen ervaring met het combineren van alcohol en benzos (en daarbovenop weinig slaap na Mephedrone binge).
Ik voel me op dit moment goed en 'normaal'.

Ik heb gewoon geen flauw benul, hou ik het bij water of denken jullie dat een glaasje wel kan?

(het zou gewoon vreemd over komen als ik geen wijn meedrink, it's a thing when I see them...)

Alvast bedankt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Taktak zei:
Heb 45min geleden 0,5mg Alprazolam EG ingenomen, om wat 'af te zakken' en voel me alvast relaxer.
Klik om te vergroten...
Dat is een stevige portie? Ik kan me vergissen. Heb je tolerantie?
Ik zou het bij 1 glaasje wijn houden. Je kan toch zeggen dat de wijn je vandaag niet smaakt.

Sterkte met de kerstborrel! Lijkt me pittig, na een 2-daagse binge!

Ik had een keer een afspraak in de ochtend in het ziekenhuis met de specialist na een nachtje doortrekken op pep, dat was ook heftig!
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#3
0,5mg alprazolam is niet bijster veel. Maar de combinatie van slapeloosheid, benzodiazepines en alcohol kunnen rare taferelen veroorzaken. Grote kans dat je jezelf zwaar voorschut gaat zetten als je toch maar aan de alcohol gaat, wouldn't do it.
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Dat is een stevige portie? Ik kan me vergissen. Heb je tolerantie?
Ik zou het bij 1 glaasje wijn houden. Je kan toch zeggen dat de wijn je vandaag niet smaakt.

Sterkte met de kerstborrel! Lijkt me pittig, na een 2-daagse binge!

Ik had een keer een afspraak in de ochtend in het ziekenhuis met de specialist na een nachtje doortrekken op pep, dat was ook heftig!
Klik om te vergroten...
Zijn pillen van 2mg dus was een kwartje. Alprazolam heb ik afgelopen 3 maand wel al enkele keren genomen. Telkens 0,5-1mg. Maar telkens met enkele weken tussen.

Zou gewoon niet graag meemaken dat ik straks van enkele glaasjes daar vreemd begin te doen of een blackout krijg.
Terwijl ik (zoals daar geweten) makkelijk geniet van meer dan één glaasje...
Want ik voel me nu nochtans perfect goed. Maar ik ken de misschien achterliggende gevaren niet van de combinatie benzos, alcohol en slaaptekort.


Bedankt voor uw respons, ik hou het gewoon lekker rustig vanavond en safe.
Met één glas hoop ik niets verkeerd te doen
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Buu zei:
0,5mg alprazolam is niet bijster veel. Maar de combinatie van slapeloosheid, benzodiazepines en alcohol kunnen rare taferelen veroorzaken. Grote kans dat je jezelf zwaar voorschut gaat zetten als je toch maar aan de alcohol gaat, wouldn't do it.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, ben nu volledig bij de pinken. Maar wil absoluut niet morgenvroeg opstaan en dan via via horen hoe belachelijk ik me heb gedragen.

Ik hou het bij één klein glaasje
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het trouwens al erg genoeg dat ik straks op deze manier m'n moeder en andere familieleden ga zien.

Wat een binge toch snel kan doen met mijn gelaat, bah.
En ben een ijdel persoon, ik haat het om zo buiten te komen.

Had mezelf nochtans deze nacht verplicht te slapen, maar opnieuw werd het een nachtje voortdurend bijpakken.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vertel ons straks of het nog gezellig was met de fam! 😜🎄🎅 Merry Xmas!
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
Vertel ons straks of het nog gezellig was met de fam! 😜🎄🎅 Merry Xmas!
Klik om te vergroten...
Ook voor jou! Thanks. Will do :grin:

geflipt zei:
0,5mg is idd niet veel, en je hebt nog uren de tijd. Dan is die al ver uitgewerkt hoor...

Los daarvan zou ik niet gaan drinken na een binge met slapeloze nachten.
Hou het dus maar beter bij dat ene glaasje...
Klik om te vergroten...
Het zal inderdaad bij dat ene glaasje blijven. Bedankt voor jouw informatie. :blush:

Gelukkig kan ik bij elke andere drug die ik al heb gebruikt 'neen' zeggen en alles onder controle houden.

Bij 4-MMC faal ik daar hard in.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou ben ik heel benieuwd wat er uiteindelijk gebeurd is. Kon je normaal doen of was je de clown aan het uithangen? Alcohol met benzo's maken mij persoonlijk ontzettend wazig en intoxicated.
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Nou ben ik heel benieuwd wat er uiteindelijk gebeurd is. Kon je normaal doen of was je de clown aan het uithangen? Alcohol met benzo's maken mij persoonlijk ontzettend wazig en intoxicated.
Klik om te vergroten...
Was gezellige avond, ik had wel door dat ik moest letten op wat ik soms zei. Beetje brabbelen. Had uiteindelijk toch 4 glazen gedronken verspreid op de hele avond...

Als een blok in slaap gevallen in de zetel rond 22:00. Men moeder kreeg me niet wakker (en ik deed toen blijkbaar heel vervelend tegen haar) dus liet ze me liggen. Werd dus wakker om 4:00 ‘s nachts in de zetel. Beetje verward.

Net ontbeten, voel me brak

De wijn was wel TOP. Voor de liefhebbers: Solo Uno ‘17 uit Toscane, 100% Sangiovese. Wat een bom!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#11
0,5mg is idd niet veel, en je hebt nog uren de tijd. Dan is die al ver uitgewerkt hoor...

Los daarvan zou ik niet gaan drinken na een binge met slapeloze nachten.
Hou het dus maar beter bij dat ene glaasje...
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."