#1
Ik heb zonet een slapeloze, tweedaagse 4-MMC binge achter de rug.
I know, stupid. Heb een dwangmatig probleem met dat goedje, dat besef is er alvast.
Heb 45min geleden 0,5mg Alprazolam EG ingenomen, om wat 'af te zakken' en voel me alvast relaxer.
Binnen 6 uur zie ik enkele familieleden voor Kerstmis. Zoals elk jaar openen we enkele goede flessen wijn.
Alcohol drink ik reeds lange tijd op frequente basis. Mephedrone en weinig slaap zijn helaas afgelopen maanden ook gebruikelijk.
Ik vermoed dat ik wel van enkele glaasjes wijn ga kunnen genieten?
Heb geen ervaring met het combineren van alcohol en benzos (en daarbovenop weinig slaap na Mephedrone binge).
Ik voel me op dit moment goed en 'normaal'.
Ik heb gewoon geen flauw benul, hou ik het bij water of denken jullie dat een glaasje wel kan?
(het zou gewoon vreemd over komen als ik geen wijn meedrink, it's a thing when I see them...)
Alvast bedankt!
I know, stupid. Heb een dwangmatig probleem met dat goedje, dat besef is er alvast.
Heb 45min geleden 0,5mg Alprazolam EG ingenomen, om wat 'af te zakken' en voel me alvast relaxer.
Binnen 6 uur zie ik enkele familieleden voor Kerstmis. Zoals elk jaar openen we enkele goede flessen wijn.
Alcohol drink ik reeds lange tijd op frequente basis. Mephedrone en weinig slaap zijn helaas afgelopen maanden ook gebruikelijk.
Ik vermoed dat ik wel van enkele glaasjes wijn ga kunnen genieten?
Heb geen ervaring met het combineren van alcohol en benzos (en daarbovenop weinig slaap na Mephedrone binge).
Ik voel me op dit moment goed en 'normaal'.
Ik heb gewoon geen flauw benul, hou ik het bij water of denken jullie dat een glaasje wel kan?
(het zou gewoon vreemd over komen als ik geen wijn meedrink, it's a thing when I see them...)
Alvast bedankt!