#1
Vriendelijk bedankt voor het aanraden , ik ga het even bekijken en uitzoeken of het wat is voor mij.Leuk hoe je even alle mensen die wel baat bij medicatie hebben de les probeert te lezen.
Wat telt is niet jouw persoonlijke ervaring en vooroordelen maar wat iemand zelf ervaart.
Ik raad je bij dezen ook een andere mindset aan: het niet zomaar oordelen over de keuzes van een ander persoon.
Het herdefiniëren van psychologische aandoeningen dat ze geen handicap durven/willen noemen is eveneens twijfelachtig. De maatschappij moet zeker mensen met diagnoses faciliteren en zorgen dat men duurzaam werk en/of dagbesteding heeft. Maar we moeten niet gaan doen alsof deze groepen geen beperkingen hebben.
Ik denk dat aanraden op deze manier werkt.
Fijne dag nog.
Ik reageerde op de rechtstreekse vraag van ts uit mijn persoonlijke ervaring.zelfmedicatie te promoten.
Ik vroeg me gewoon af bestaat het? Of wat doen jullie in zo’n situatie?
Ik blijf bij men standpunt dat IK meer baad heb bij mediatie sport en een aangepaste werkomgeving on overleg met je (toekomstige) werkgever.