Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn vrouw en ik hebben de Xtc ontdekt

Mijn vrouw en ik hebben de Xtc ontdekt

36 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
x
xeno1975Lid
01-01-2024, 00:00
#1
StraffeNeel zei:
Ballonnen, confetti en mdma.... 😉
Klik om te vergroten...
Is confetti een pseudoniem, want anders heb ik iets gemist. 😅
r
robenleaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wij zijn een stel van 47 en 51 jaar
Wij gaan bijna ieder weekend naar een (sex)club en dat doen we al jaren waar we lekker van kunnen genieten. Sinds een aantal maanden nemen we op advies van een vriend van ons dan xtc. Ik kan niet anders zeggen dat het helemaal geweldig is en meestal op een avond nemen we nog een tweede xtc. Alle remmen gaan helemaal los en gaan de hele avond en nacht door met verschillenden.
Helemaal super.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Was dit het? En trek een broek aan.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuke profielfoto!

En ja, dat was sarcastisch.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jullie zijn bekend met dat je xtc niet wekelijks kan gebruiken omdat je serotonine receptoren na gebruik flink wat tijd nodig hebben om te herstellen?

In de regel wordt 3 maanden tussen gebruik aangeraden.

Hou (bijna) wekelijks gebruik vol en je kan je lichaam ernstige schade toebrengen en daarnaast (veel minder belangrijk maar alsnog) zal het gewenste effect waarschijnlijk gauw gaan verdwijnen en kun je helemaal niet meer van xtc/mdma genieten.

Ja en trek even een broek aan joh, zo'n forum is dit niet.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#6
Harry In De Warrie zei:
Was dit het? En trek een broek aan.
Klik om te vergroten...
Ik snap hem heel goed. De wereld MOET weten hoe gelukkig je jezelf voelt . Ik ben overtuigd dat hij schreef deze belangrijke mededeling toen hij nog onder invloed was. Sterker nog , ik vind dat mensen deze soort berichten liever hier gaan plaatsen dan naar, bijvoorbeeld, eigen moeder of oude juf van de basisschool opsturen.

ps: het kontje zonder onderbroek was een beetje overbodig.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Javelin zei:
Ik snap hem heel goed. De wereld MOET weten hoe gelukkig je jezelf voelt . Ik ben overtuigd dat hij schreef deze belangrijke mededeling toen hij nog onder invloed was. Sterker nog , ik vind dat mensen deze soort berichten liever hier gaan plaatsen dan naar, bijvoorbeeld, eigen moeder of oude juf van de basisschool opsturen.
Klik om te vergroten...
Ow ik deel wel altijd zulke verhalen met mijn moeder. Wat is daar mis mee?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
dit topic 😅 🤣
Klik om te vergroten...
We hebben hier wel ons best gedaan voor een warm welkom 😂
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#9
Harry In De Warrie zei:
Ow ik deel wel altijd zulke verhalen met mijn moeder. Wat is daar mis mee?
Klik om te vergroten...
Op zich niks mis mee, jij hebt volkomen gelijk ❤️
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#10
Javelin zei:
Sterker nog , ik vind dat mensen deze soort berichten liever hier gaan plaatsen dan naar, bijvoorbeeld, eigen moeder of oude juf van de basisschool opsturen.
Klik om te vergroten...
Vroeger had je daar het tijdschrift Break Out voor, was ook altijd een bladzijde met seksverhalen 😂
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#11
HappyMind zei:
Vroeger had je daar het tijdschrift Break Out voor, was ook altijd een bladzijde met seksverhalen 😂
Klik om te vergroten...
Leuk hoor. In mijn jeugd was het nog net niet uit den boze want ik Sovjet Unie hadden we geen sex!
nl.style-people.com

"In de Sovjet-Unie was er geen sex!": Hoe ontstond de beroemde zin

• In de Sovjet-Unie was er geen sex!: Zoals de beroemde zin werd geboren Deze zin voor het eerst opkomt als het gaat om seks in de Sovjet-Unie. De uitdrukking is zo conventionele wijsheid en vastgelopen
nl.style-people.com nl.style-people.com
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Javelin zei:
Leuk hoor. In mijn jeugd was het nog net niet uit den boze want ik Sovjet Unie hadden we geen sex!
nl.style-people.com

"In de Sovjet-Unie was er geen sex!": Hoe ontstond de beroemde zin

• In de Sovjet-Unie was er geen sex!: Zoals de beroemde zin werd geboren Deze zin voor het eerst opkomt als het gaat om seks in de Sovjet-Unie. De uitdrukking is zo conventionele wijsheid en vastgelopen
nl.style-people.com nl.style-people.com
Klik om te vergroten...
En nu zijn ze er net zo progressief en ontwikkeld als hier en hebben ze ellenlange gesprekken over de telefoon met hun moeder over met hoeveel vreemden ze de afgelopen nacht seks hebben gehad?
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#13
Harry In De Warrie zei:
Ik bedoelde drugs verhalen!!! Volgens mij woon ik ook in de sovjet unie.
Klik om te vergroten...
Te laat. Nu weten wij wat jij aan je moeder vertelt!
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
En nu zijn ze er net zo progressief en ontwikkeld als hier en hebben ze ellenlange gesprekken over de telefoon met hun moeder over met hoeveel vreemden ze de afgelopen nacht seks hebben gehad?
Klik om te vergroten...
Dat moet je @Harry In De Warrie vragen
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Javelin zei:
Dat moet je @Harry In De Warrie vragen
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde drugs verhalen!!! Volgens mij woon ik ook in de sovjet unie.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
En nu zijn ze er net zo progressief en ontwikkeld als hier en hebben ze ellenlange gesprekken over de telefoon met hun moeder over met hoeveel vreemden ze de afgelopen nacht seks hebben gehad?
Klik om te vergroten...
Oeff, eerst heb ik je bericht verkeerd gelezen. In plaats van “ ze” las ik “ we”.
De progressie van Het 1 van de ex Sovjet landen kunt je dagelijks op het nieuws zien. Super progressie
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#17
xeno1975 zei:
Is confetti een pseudoniem, want anders heb ik iets gemist. 😅
Klik om te vergroten...
......je hebt wat gemist 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."