Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC eerste keer dosering

XTC eerste keer dosering

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je al veel ervaring? Ik zou persoonlijk (rond 17:00-18:00u) beginnen met 3/4e pil i.p.v. een hele, en na 1.5 of 2 uur een halve bijnemen. Je zit dan in totaal net onder de 2mg/kg.

Indien dit 1 van je eerste keren is zou ik beginnen met 2/3e pil en 1/3e bijnemen. Dan zit je in totaal net boven de 1.5mg/kg.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
RhythmoftheNight zei:
Aankomend weekend is het weer Mysteryland. Zondag ga ik aan de XTC en het feest duurt tot 23:00. Ik heb geteste pillen van 110 MG en weeg 70 kgs. Hoelaat beginnen jullie meestal met de eerste dosis tijdens een festival dat tot 23:00 duurt? Ik zat zelf te denken aan uur of 16:00 uur met een hele pil (110 MG) om er goed in te komen. Werking begint bij mij gemiddeld na 1 uur dus dan zou die er rond 17:00 in moeten slaan. En dan na 1.5 uur een halve bijnemen.
Klik om te vergroten...
Ja ik denk dat die timing wel goed uitgekiend is.

De eerste dosis werkt ongeveer 4-6 uur lang. En als je na 1,5 uur hebt bijgepakt dan werkt de MDMA in totaal zo'n 7,5 uur. Doe er een half uur bij voordat de eerste xtc-pil begint te werken, en je bent 8 uur zoet tussen 16.00 en 0.00 uur. Waarbij je de laatste twee uur wel bezig bent met de come-down.
R
RhythmoftheNightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wollukker zei:
Heb je al veel ervaring? Ik zou persoonlijk (rond 17:00-18:00u) beginnen met 3/4e pil i.p.v. een hele, en na 1.5 of 2 uur een halve bijnemen. Je zit dan in totaal net onder de 2mg/kg.

Indien dit 1 van je eerste keren is zou ik beginnen met 2/3e pil en 1/3e bijnemen. Dan zit je in totaal net boven de 1.5mg/kg.
Klik om te vergroten...
heb al wat ervaring met MDMA. Kwa tijd is 17:00 wel wat gunstiger inderdaad om optimaal in de flow te blijven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."