#1
Beste , ik heb toen ik jaar of 18-21 was ook veel MDMA genomen. Mijn immuunsysteem was zo zwak dat ik een longontsteking kreeg en 3 maanden plat moest
Heb sindsdien nooit meer gebruikt. Hoewel ik het weer gaan doen over een tijdje maar dan met mate.
Als ik jou was direct stoppen , gezond eten drinken en sporten (zwemmen , hardlopen , fietsen etc) om weer jezelf beter in je vel te voelen.
Hopelijk horen we snel dat het beter gaat!
Veel succes toegewenst!
Heb sindsdien nooit meer gebruikt. Hoewel ik het weer gaan doen over een tijdje maar dan met mate.
Als ik jou was direct stoppen , gezond eten drinken en sporten (zwemmen , hardlopen , fietsen etc) om weer jezelf beter in je vel te voelen.
Hopelijk horen we snel dat het beter gaat!
Veel succes toegewenst!