Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagelijks XTC…

Dagelijks XTC…

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste , ik heb toen ik jaar of 18-21 was ook veel MDMA genomen. Mijn immuunsysteem was zo zwak dat ik een longontsteking kreeg en 3 maanden plat moest
Heb sindsdien nooit meer gebruikt. Hoewel ik het weer gaan doen over een tijdje maar dan met mate.

Als ik jou was direct stoppen , gezond eten drinken en sporten (zwemmen , hardlopen , fietsen etc) om weer jezelf beter in je vel te voelen.

Hopelijk horen we snel dat het beter gaat!

Veel succes toegewenst!
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb vroeger ook weleens teveel gebruikt met xtc/mdma maar wat ik hier lees... Hier schrik ik nou van. Het had maanden geduurd bij mij om er weer bovenop te komen dus ik adviseer je te kappen en een lange tijd voor jezelf te zorgen.
Xtc maximaal paar keer per jaar. Anders brain zaps dagelijks en ernstige depressies.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb ook enigsinds wat dingentjes ervan overgehouden, maar wat belangrijk is dat je ff rust neemt, en normaal ga proberen te eten weer, haal proteinshakes uiteindelijk en gs lekker sporten, je zal je zelf beter gaan voelen uiteindelijk ook, ga daar hardlopen en fitness
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bierflesje zei:
Hey Forumleden,

het is een lang bericht geworden..
Sorry hiervoor!

Tijdje geleden op het forum alweer!
Deze jongen is een flink wat drugs ervaring rijker.
Ben inmiddels 21 jaar en ik zal maar gelijk eerlijk toegeven.. wat ben ik dom geweest!
Mijn broer (22) en ik hielden wel van een feestje.
In onze vriendengroep was drugsgebruik dan ook heel normaal.
Ik begon 2 maanden geleden met het intensief gebruiken van XTC & MDMA.
De eerste 2 weekenden van vrijdag avond tot zaterdagavond wakker gebleven op pure MDMA.
Ik was hier het eerste weekend zo kapot van dat ik er echt niet aan meer hoefde te denken.
Het tweede weekend was ik zo op.. dat ik die zondag verdeeld over de dag een hele xtc pil tegen de kater heb gebruikt.
Die maanden daarna toen eigenlijk een mindere kater ervan…
Nu zo’n 5-6 weken geleden (3e weekend), was het onverstandig genoeg weer zo ver.
Hardcore festivalletje & zo’n anderhalve gram MDMA op verdeeld over 10 uur.
Thuis in mijn bed mezelf in slaap gesnoven met Ketamine.
Toen ik wakker werd leek ik bezeten.. ik was zo kapot en zo niet bij met mijn hoofd.. dat ik opstond en zonder te ontbijten gewoon begon te likken aan het resterende halve grammetje MDMA.
“Gewoon ff voor de energie” dacht ik..
Helpen doet het wel.. maar het was zaterdag.. ik ging weer terug naar hetzelfde festival dat nog bezig was.. ik reed met mijn broer mee die wist niet dat ik al gebruikt had..
Eenmaal op het festival aangekomen 5 XTC pillen voor mezelf gekocht.
Deze waren binnen 4-5 uurtjes helemaal op!
Mijn tolerantie was verneukt, maar dit kon me niets schelen. De zorgen komen later wel dacht ik!
Toen bij een bekende nog 3 pillen gekocht & een gram ketamine.
2 uur later.. alle pillen op!
Het lijkt wel alsof ik na elke pil de volgende keer weer meer nodig heb om mijn effect te verlengen.
Ik kon geen XTC meer scoren en het was al weer 11 uur.
We gingen naar wen afterparty en daar heb ik met mijn broer samen een nachtje over geslagen.
En ja hoor… hier was drugs.
Hij aan de 4-MMC, ik aan de pure MDMA & XTC.
Ik denk dat ik dat weekend zeker 15 XTC pillen op heb en zeker 2-3 gram MDMA.
Ik ging die zondag avond pas slapen & moest maandag gewoon werken.
IK WAS KA-POT!
Mijn wekker ging en ik wilde die dag skippen.. maar ik werkte hier net 3 weken en dit was dus een no-go.
Had nog XTC liggen..
Ff een halfje voor de energie…
Toen ik aankwam op werk.. leek ik alleen maar moeier te zijn geworden van die pil.
Ik had in me zak nog 4 pillen en heb toen een hele genomen op de wc.
Op het einde van mijn werkdag zat er nog maar 1,5 pil in mijn zak..
Ik wist dat ik morgen ook weer zo’n dip zou krijgen dus ben ik meer XTC gaan kopen.
Mijn plan was om de hele werk week max 2 xtc pillen per dag te nemen voor de energie om dan in het weekend te herstellen..
Finaal mislukt! De weekenden zijn te verleidelijk om iets te gaan doen met je vrienden en te gaan gebruiken.
Inmiddels is het vanaf die week zeker wen maand verder en er is eigenlijk geen dag voorbij gegaan dat ik geen XTC gebruikt heb..
Het is nu woensdagavond en ik heb vandaag al 3 pillen op en moet morgen weer werken.
Ik heb mijn vakantie vroeger ingepland (vanaf aankomende maandag, 2 weken lang) om 2 weken goeie rust te pakken & af te kicken.
Mijn broer is sinds vorige week geïnformeerd en staat achter mijn plan om vanaf zaterdag te ontgiften.
Dit is een waarschuwing van een domme jongen over dom gebruik.
Dit is wat ik merk:

- Tolerantie gaat als een speer (1 pil voelt als blikje redbull en is zo weer uitgewerkt)
- Als het uitwerkt enorm neerslachtig, moe en depressief (huilbuien, gevoel van falen, soms zelfs paranoïde)
- Geld (het kost nogal wat)
- Afvallen (van 75kg naar 67kg in 5 weken tijd)
- Slecht eten (‘s ochtends 1 boterham, ‘s middags 1 boterham, ‘s avonds meestal niks)
- Tintelingen (onder mijn huid, onder mijn schedel voel ik vaak tintelingen)
- Slecht uiterlijk (Enorme strepen & wallen onder mijn ogen, vermoeide blik, magerder gezichtsvorm)
- Slaap aanvallen (ik val soms uit het niets in slaap)
- Minder sociaal (ik ben meer in mezelf gekeerd en hield altijd van praten, maar wil nu het liefst zo min mogelijk mensen om me heen hebben)
- Enorme dorst (ik drink zeker 3-4 liter water per dag)
- Rode huid (mijn gezicht slaat op het einde van de dag heel rood uit, en mijn handen en voeten zijn dit de hele dag door)
- Geen zin in seks (ik ben een single maar heb een goede vriendin waarmee ik vaak afsprak, die ik nu eigenlijk vermijd)
- Agressief (ik ben om de kleinste dingen agressief, mijn broer vroeg me de afstandbediening aan te geven en ik werd helemaal lijp)
- Zichtsverlies (het lijkt alsof mijn ogen slechter zijn geworden, waziger gezichtsveld)
- Overdreven nachtrust (slaap zeker 10-12 uur per nacht)

Ik ben blij dat ik dit van me af heb kunnen schrijven.
Zijn er mensen die iets soortgelijks hebben ervaren, of soortgelijke klachten?
Zo ja.. hoe gingen jullie hier mee om?
Hoe kan ik het beste herstellen van deze enorm slechte periode?
Hoe kan ik het snelste lichamelijk herstellen om weer naar die 75kg te komen?
Hoe kan ik het snelste mentaal herstellen om weer mezelf te worden?
Wat voor last zal ik hiervan krijgen op latere leeftijd?
Hersenschade zal ik zeker wel hebben en zal er mee moeten leren leven.. maar ik wil nog wel wat er in me zit.. eruit halen!

Alvast thanks voor jullie reacties!
Klik om te vergroten...
Je veranderd langzaam in de kut effecten van drugs.
Als je sterk genoeg bent en al je serotonine hebt opgebouwd en is hersteld kan het pas weer leuk zijn.
Voor nu doet het wss niks meer voor jou.
Je bent al je serotonine aan het opvreten en hierdoor kan je enooooorm depressief worden.
Laat staan wat het met je lichaam doet.

Ik begrijp dat je je niet depressief wil voelen en dat dit een uitweg is maar je bent het alleen maar aan het uitstellen en de klap word des te langer je wacht alleen maar erger.

Je moet echt proberen te stoppen, neem inderdaad ff een tijdje een break van alles (hoe moeilijk ook) en focus je op jezelf.

You got this!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."