#1
Ik ben een lange tijd verslaafd geweest aan Clonazepam en oxycodon maar nu ben ik afgekickt en kan ik mezelf in de hand houden door het maar af en toe t gebruiken zodat ik niet afhankelijk er van word. De meeste zullen nu denken dat ik gek ben als ik verslavingsgevoelig ben en dan zo een combinatie gebruik. Maar ik kan mezelf nu bedwingen en doe het al bijna en jaar nog maar heel af en toe. Denk dat dit in totaal de 10e keer is sinds een jaar dat ik ben afgekickt. Maar deze combinatie vind ik zo heftig op een positieve manier. Ik heb zelf nog steeds enorme benzo en opiaten tolerantie en voor wiet ook wel enigszins. Maar dan een paar pijpjes base er bij is echt zalig. Ik vroeg me af wat de beste combinatie is wat jullie ooit in jullie leven hebben geprobeerd.
Ps. Wat ik combineert is gevaarlijk heb je geen tolerantie raad ik dit niet aan. (Ik raad sowieso geen drugs aan)
- DD
Ps. Wat ik combineert is gevaarlijk heb je geen tolerantie raad ik dit niet aan. (Ik raad sowieso geen drugs aan)
- DD