Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBase coke + wiet + benzo + oxycodon

Base coke + wiet + benzo + oxycodon

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#1
27 januari 2020
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
LunaRavi zei:
Ik heb het op voorschrift vd huisarts ik gebruik dagelijks 140 tot 160 mg. In tabletten van 10mg.
Op het moment vier maal vier tabletten per dag. Omdat ik steeds meer moest gebruiken ben ik terug gegaan naar de huisarts voor een verwijzing naar het Kentron. Een vd aankomende weken zal ik opgenomen worden. Ik hoop hier wat tips te vinden. Ik werk zelf in de gezondheidszorg dus weet best het een en ander. Maar zelf ervaren is altijd anders. Ik ben 47 jaar en heb verder nooit iets gebruikt of zelfs maar gerookt. Nu sinds twee jaar hevige pijn en toch door willen werken. Dus middelen gebruik. Totdat doorwerken echt niet meer ging.
Klik om te vergroten...

Tolerantie van opiaten blijft erg lang , net als benzodiazepines.

Ga je grenzen niet overschrijden, dat zorgt alleen maar voor extra pijn. Wees voorzichtig! En probeer de dosering zo laag mogelijk te houden.

Beterschap!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah..Dan zit je dus nog un het nazorg traject.
Alles goed?.
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik weeg wel te licht op t moment 53 kilo. Maar de problemen waarvoor ik oxycodon moet gebruiken die waren er al voor de maagverkleining
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mag ik vragen hoeveel je woog voor de GBP?
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik woog 99 kilo
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan denk ik idd, dat je te veel afgevallen bent...
Ik woog 130 kg, nu 80.
BMI van exact 25.
Maar de prijs is hoog
Omdat ik alleen drinkvoeding kan nemen als eten ..een heel gedoe!

Iig ga je straks weer wat aankomen...10% van je dieptepunt ongeveer.
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb nu ook drinkvoeding gekregen. Dit voor als ik opgenomen wordt toch straks een buffer heb
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Welke heb je?
Die van Fresubin is echt goed!
Vooral de smaken caramel en vanille zijn zowaar nog lekker, ook...
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klopt Fresubin db drink

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."