#1
27 januari 2020
Ik heb het op voorschrift vd huisarts ik gebruik dagelijks 140 tot 160 mg. In tabletten van 10mg.
Op het moment vier maal vier tabletten per dag. Omdat ik steeds meer moest gebruiken ben ik terug gegaan naar de huisarts voor een verwijzing naar het Kentron. Een vd aankomende weken zal ik opgenomen worden. Ik hoop hier wat tips te vinden. Ik werk zelf in de gezondheidszorg dus weet best het een en ander. Maar zelf ervaren is altijd anders. Ik ben 47 jaar en heb verder nooit iets gebruikt of zelfs maar gerookt. Nu sinds twee jaar hevige pijn en toch door willen werken. Dus middelen gebruik. Totdat doorwerken echt niet meer ging.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."