#1
Is het mogelijk om goed op te gaan? Ik heb up to 400mg in een keer gedaan en 🤮 opioids zijn only wanneer je iets gebroken heb - vinger, arm, ziel.
Lees goed: 360 is de maximale dosis, maar verspreid over 24 uur!Depending on whether it is being used for a cough or for pain, codeine doses range from 15 to 60 mg every four to six hours as needed. The max dose of codeine should not exceed 360 mg per day. However, the amount of codeine a person can tolerate before an overdose can vary widely depending on their CYP2D6 genetics
KijkHeb je siroop met 12mg dihydricodeïne per 5mL?
Dan zou je met 130mL op zo’n 310mg zitten en PsychonautWiki geeft 200+ als heavy dose aan. In totaal 150mL siroop zou 360mg dihydrocodeïne zitten. Ik weet niks over je tolerantie verder, dus ik weet niet hoe jij het zou ervaren, maar het zou in ieder geval een enorme dosis zijn voor iemand zonder tolerantie.
Wat er kan gebeuren als je 150mL drinkt is dus afhankelijk van hoe tolerant je bent tegen het middel. Een te hoge dosis codeïne heeft als voornaamste gevaar het onderdrukken van je ademhaling. Ik vond dit:
Kijkmooi antwoord
Nu jij ook 🤣Geen bijster goed idee man...
Haha. Ik ben mijn IQ verloren in Haarlem. Volgens mij nam dat 18jarige ventje met hoofdband het mee.Nu jij ook 🤣
Heb je het al genomen ?Ik heb net 130ml paracodeine gedronken ik heb nog 2 glazen over ik twijfel om door te doen maar ik wil weten wat er kan gebeuren als je 150ml paracodeine drinkt ik ben 18 jaar en weeg 58 kilo ik heb een redelijk tolerantie
Wat voel je dan van lean ?Bedankt ik drink me laatste glas nu en ja ik heb een grote tolerantie ik voel me goed nergens pijn overal wel jeuk ma dat is een bijwerking
JaHeb je het al genomen ?
Geen idee man...
Bedankt ik drink me laatste glas nu en ja ik heb een grote tolerantie ik voel me goed nergens pijn overal wel jeuk ma dat is een bijwerking heel mooi uitgelegd nog bedankt ☺️Heb je siroop met 12mg dihydricodeïne per 5mL?
Dan zou je met 130mL op zo’n 310mg zitten en PsychonautWiki geeft 200+ als heavy dose aan. In totaal 150mL siroop zou 360mg dihydrocodeïne zitten. Ik weet niks over je tolerantie verder, dus ik weet niet hoe jij het zou ervaren, maar het zou in ieder geval een enorme dosis zijn voor iemand zonder tolerantie.
Wat er kan gebeuren als je 150mL drinkt is dus afhankelijk van hoe tolerant je bent tegen het middel. Een te hoge dosis codeïne heeft als voornaamste gevaar het onderdrukken van je ademhaling. Ik vond dit:
Lees goed: 360 is de maximale dosis, maar verspreid over 24 uur!
Ik voel me heel lam goed wel veel jeuk en ja ik doe ook weed terwijl ma ik rook dagelijksWat voel je dan van lean ?
Dan blijf het jeuken en als je echt blijft krabben begin je te bloedenKrabben ?;
Klinkt muziek ook beter ?Ik voel me heel lam goed wel veel jeuk en ja ik doe ook weed terwijl ma ik rook dagelijks
Normaal vind ik kluister sinds het begin dus 5-6u geleden muziek ik was met me vriendin tot 1uKlinkt muziek ook beter ?
Krabben ?;Kan je iets doen tegen die jeuk ?
Dan blijf het jeuken en als je echt blijft krabben begin je te bloeden
pay2day.nl
Out gaan, benauwd, hallucineren,En ik weet nog altijd niet wat er kan gebeuren als ik teveel genomen heb
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."