Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerhalen verzinnen na MDMA

Verhalen verzinnen na MDMA

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
StimulanticLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yoo,

Na een avond MDMA, als ik in bed lig, begin ik in mijn hoofd de gekste onzin te verzinnen. Ik begin dan in mijn gedachten een verhaal te vertellen bestaande uit zinnen wat totaal niets met elkaar te maken heeft.

Er komen bv. 2 zinnen over een gebeurtenis wat ik heb meegemaakt met daar opvolgend een heel ander thema en zo gaat dit verder.

Of dat ik een game (League of Legends) gewoon in mij gedachten herbeleef en effectief speel in mijn hoofd.

Komt dit puur door de activiteit van de hersenen door de MDMA?

Opzich grappig maar tegelijk ook zeer wazig soms. Ik hou me trouwens ook altijd aan de regel qua hoeveelheid.
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoeveel mg MDMA had je genomen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stimulantic zei:
Yoo,

Na een avond MDMA, als ik in bed lig, begin ik in mijn hoofd de gekste onzin te verzinnen. Ik begin dan in mijn gedachten een verhaal te vertellen bestaande uit zinnen wat totaal niets met elkaar te maken heeft.

Er komen bv. 2 zinnen over een gebeurtenis wat ik heb meegemaakt met daar opvolgend een heel ander thema en zo gaat dit verder.

Of dat ik een game (League of Legends) gewoon in mij gedachten herbeleef en effectief speel in mijn hoofd.

Komt dit puur door de activiteit van de hersenen door de MDMA?

Opzich grappig maar tegelijk ook zeer wazig soms. Ik hou me trouwens ook altijd aan de regel qua hoeveelheid.
Klik om te vergroten...
Ja ik heb dit ook weleens gehad. Sommigen hebben er meer last van. Als je niet teveel neemt is er weinig reden tot zorgen denk ik.
S
StimulanticLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuifcabine zei:
Hoeveel mg MDMA had je genomen?
Klik om te vergroten...
160mg afgewogen

Ik heb dit ook niet altijd. Ook gebeurd dit als de MDMA redelijk is uitgewerkt naar mijn gevoel.

Achja, ieder hoofdje zal anders werken zeker.
S
StimulanticLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nu dat ik dit topic toch ben gestart heb ik nog een vraag. Met ADE ga ik na 1 jaar nog eens MDMA doen. Maar deze keer wil ik gaan combineren met ketamine in de comedown.

Ik heb nog 140mg MDMA en zou nog 3 x 30/40mg ketamine meenemen. (Kan nog kijken wat ik daar mee ga doen, opmaken of weg gooien)

We gaan 2u lang op de trein zitten naar Amsterdam. Is het een goed idee om al 1 x 30/40 mg ketamine te gebruiken tijdens de reis om deze wat leuker te maken?

Niet helemaal van het padje, maar net een beetje wazig in het kopje. En gaat dit invloed hebben op de MDMA die ik pakweg 4 tot 5u later ga innemen?
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stimulantic zei:
Nu dat ik dit topic toch ben gestart heb ik nog een vraag. Met ADE ga ik na 1 jaar nog eens MDMA doen. Maar deze keer wil ik gaan combineren met ketamine in de comedown.

Ik heb nog 140mg MDMA en zou nog 3 x 30/40mg ketamine meenemen. (Kan nog kijken wat ik daar mee ga doen, opmaken of weg gooien)

We gaan 2u lang op de trein zitten naar Amsterdam. Is het een goed idee om al 1 x 30/40 mg ketamine te gebruiken tijdens de reis om deze wat leuker te maken?

Niet helemaal van het padje, maar net een beetje wazig in het kopje. En gaat dit invloed hebben op de MDMA die ik pakweg 4 tot 5u later ga innemen?
Klik om te vergroten...
Ja het is wel leuk, maar je bent idd al wel een beetje wazig als je aan je m begint. Zou het echt bij wazig houden (dus een paar puntjes). En op t feest echt niet te vaak bijnemen want voor je t weet ben je de weg kwijt. Bij mij kon t echt snel m’n MDMA roes overnemen en vind dat toch wel zonde van m’n seromoment. Beter in de staart doen.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stimulantic zei:
Ik heb nog 140mg MDMA en zou nog 3 x 30/40mg ketamine meenemen.
Klik om te vergroten...
Zoals @Ulixes al zegt, pas op met de hoeveelheid ketamine. Die hoeveelheid zou ik aanzienlijk lager houden dan je gewend bent zonder MDMA. Je zou er zelfs voor kunnen kiezen om iets minder MDMA te nemen. MDMA en ketamine versterken elkaar.

Het effect van de wisselwerking is moeilijk te beschrijven, maar ketamine maakt het effect van MDMA iets onpersoonlijker of zoiets, alsof je een beetje loskoppelt van je omgeving. Een soort warme depersonalisatie. Met een hoge dosering wordt het verwarrend.
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stimulantic zei:
Yoo,

Na een avond MDMA, als ik in bed lig, begin ik in mijn hoofd de gekste onzin te verzinnen. Ik begin dan in mijn gedachten een verhaal te vertellen bestaande uit zinnen wat totaal niets met elkaar te maken heeft.

Er komen bv. 2 zinnen over een gebeurtenis wat ik heb meegemaakt met daar opvolgend een heel ander thema en zo gaat dit verder.

Of dat ik een game (League of Legends) gewoon in mij gedachten herbeleef en effectief speel in mijn hoofd.

Komt dit puur door de activiteit van de hersenen door de MDMA?

Opzich grappig maar tegelijk ook zeer wazig soms. Ik hou me trouwens ook altijd aan de regel qua hoeveelheid.
Klik om te vergroten...
Heb hetzelfde. En daarbij een soort glitch effecten. Bijvoorbeeld een stipje op de muur die opeens wegschiet en terug komt. Kamerplant bladeren bewegen heen en weer.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Had ik ook meestal.
Vermoeidheid neemt het over maar je bent wel nog onder invloed.
Met een jointje op de comedown kwam bij mij deze wazigheid nog meer op de voorgrond.
Als je dosis niet te hoog zit en je niet te vaak neemt geen zorgen.
Je ligt tenslotte al in bed, gewoon wazigheid de overhand laten nemen tot je vanzelf in slaap valt.
Ik vond dit altijd een leuke aftereffect van MDMA.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."