#1
Hoii, ik heb dit ook en eigenlijk valt er vrij weinig aan te doen als maag gewoon te gevoelig is. Je moet even kijken wat je maag wel aankan. Ik ben er achter dat ik dus 1 keer kan bijpakken zonder dat ik misselijk word. Dus ik pak eerst mijn eerste dosis en daarna maximaal 1 keer bij en dan gaat het altijd goed. Als ik vaker bijpak dan eindigt mijn nacht gegarandeerd boven de wc.