Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen. Ik gebruik nu ongeveer 1 jaar drugs op festivals of daarbuiten. In het begin gebruikte ik te weinig voor mijn lichaamsgewicht maar toen ik ongeveer een kwartje per uur of 1,5 uur nam werd ik vaak misselijk. Dit ging soms weg na een paar keer misselijk zijn. Of na een keer kotsen. Ik probeer alles, gezond en voldoende eten voor een festival/rave, voldoende vitamine slikken, soms eten tussendoor en voldoende rust. Nu blijft dit probleem terugkomen. Mijn maag is zoiezo gevoelig. Door teveel vet eten, stress of teveel medicijnen ( paracetamol slikken) krijg ik maagklachten. Hiervoor heb ik omeprazol. Nu is mijn vraag, zou het helpen om dit te slikken voordat ik naar een festival ga en drugs ga gebruiken. Is dit schadelijk? En word je er niet juist meer misselijk door? Toen ik dit met een dokter besprak zei ze dat ik beter kon stoppen met drugs als het mij soms misselijk maakt. Maar ik wil een oplossing vinden vooral omdat ik niet altijd misselijk word en ik het echr heel leuk kan hebben door drugs. Hebben jullie hier ervaring mee lmk! Larissa"