#1
Hoe is de combinatie xtc met salvia? iemand ervaringen?
Idem hier, en het bevalt me zoveel beter als je salvia doet als je helemaal niks anders in je mik hebt of hebt gehad. De andere die met me mee deed is er compleet fout opgegaan.25tolife zei:Niet tegelijk, maar wel eens gedaan nadat de XTC bijna helemaal was uitgewerkt. Had toen een hele mooie reis aan het eind dankzij de salvia. Beviel me erg goed!
Fool zei:Dat lijkt me echt een hele vreemde combinatie en ook niet bepaald een succes. XTC is chill, salvia is voornamelijk raar. Mag ik vragen hoe je hierop bent gekomen?
Ik wil deze even bumpen. Is er inmiddels al iemand die dit geprobeerd heeft? Deze combinatie lijkt me zelf wel lachen. Heb hedendaags echt niks met MDMA en ben ook niet van plan om dit anytime soon te gebruiken, maar ben wel benieuwd naar hoe anderen deze combinatie ervaren hebben.
Ik wil deze even bumpen. Is er inmiddels al iemand die dit geprobeerd heeft? Deze combinatie lijkt me zelf wel lachen. Heb hedendaags echt niks met MDMA en ben ook niet van plan om dit anytime soon te gebruiken, maar ben wel benieuwd naar hoe anderen deze combinatie ervaren hebben.
Zou ik ook erg benieuwd naar zijn. Zelf nooit salvia gerookt maar de ervaringen die ik lees/hoor klinken vaak voornamelijk moeilijk en k*t. Lijkt me best wel kak als de happiness van je vredige M-tripje in de staart bruut verstoord wordt door de duisternis van Moeder (nee telefoon, niet Loeder…) Salvia. 😂 Maar het kan ook juist zijn dat de meer ontspannen mentale staat na M een beetje de scherpe randjes van zo’n salvia-trip afhaalt. Ik zou het niet weten, interessante vraag.
Nu valt dit niet echt te vergelijken denk ik, maar qua disso's liggen Salvia en lachgas dan misschien nog het dichtst bij elkaar qua effect. Al is salvia wel echt ff een tikkie heftiger lol
Maar als ik zie wat een ballonetje kan doen op LSD of MDMA....
Dan wil ik niet weten wat salvia doet op die middelen hahaha
Anyway... het gevoel dat je sterft, er niet meer bent en/of nooit bent geweest. Dat niets bestaat. Dat gevoel heb je toch al. Hoeveel heftiger kan het nou worden?
Geen idee hoe de pharmacologie is van salvia. Ik zou wel ff grondig uitzoeken of serotoninesyndroom een reëel risico is.
Werkt Salvia überhaupt op je serotonine dan? Op PsychonautWiki staat dat Salvinorin A niet bindt aan de 5-HT2A-receptor, alleen staat er gek genoeg geen bron bij en hetzelfde geldt voor de affiniteit met de kappa-opioïdereceptor. Dat het aan de D2-receptor bindt staat wel een bron bij. Over 2-O-methoxymethylsalvinorin B aka Salvinorin B wordt er ook niets gezegd over affiniteit met 5-HT2A, terwijl die stof wel veel gebruikt wordt in onderzoek. Dat hoeft denk ik niet per se iets te zeggen over de kans dat het bij Salvinorin A wel zo is, maar als ik een gokje waag dan zou ik zeggen dat de combinatie van MDMA met Salvia niet voor een verhoogde kans op serotoninesyndroom zorgt dan MDMA op zichzelf.Ik zou wel ff grondig uitzoeken of serotoninesyndroom een reëel risico is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."