Ik zag dus dat mensen wel eens een flesje water meenemen en daardus de poeder in doen, om vervolgens de avond dat langszaam op te drinken.
Dit zou ik zeker NIET doen, je wilt met mdma gewoon in 1x je dosis nemen. als je langzaam dat flesje op drinkt krijg je steeds kleine beetjes binnen en is er een kleine kans dat je die lekkere piek gaat bereiken, ook wordt door je dosis te verspreiden je kater alleen maar groter.
-> nog leuke tips?
Goeie muziek uiteraard, heb aan de mdma in thuissetting echt orgasmische ervaringen gehad met muziek. hou zelf van wat intensere rock/ drum and bass/ rap maar dat is eigen voorkeur
(goeie aanrader is het album “broken machine” van de band nothing but thieves als je van rock houdt)
zoenen, knuffelen, aanraken, sex als dat mogelijk is (vaak krijgen mannen krijgen moeite met een erectie hebben aan de mdma)( anders is orale sex ook een aanrader)
praten komt altijd vanzelf wel, mdma is super therapeutisch. er komen vanzelf bij het praten ideeën en onderwerpen omhoog waar je normaal minder makkelijk bij komt omdat je schaamtes en angsten geremt worden
en altijd kauwgom of nog liever lollys hebben, smaakt lekker en helpt ook nog eens tegen de kaakpijn
als je rookt/ vapet is dat ook 10x zo lekker om te doen (niet aan beginnen als je het nog niet deed natuurlijk)
“Wat doet het bijnemen dan? De trip duurt waarschijnlijk 4 a 6 uur. De piek is dan rond na 1 uur of 2? En dan na 3 uur bijnemen ga je langer op door?”
Zodra je mdma inwerkt, kom je eigenlijk heel snel al in je piek, die duurt voor de meeste mensen 1,5-2,5 uur (kan verschillen per persoon uiteraard) en na je piek heb je nog een paar uurtjes lekker genieten en energie, als je bijneemt krijg je geen nieuwe piek maar zo kan je wel die energie nog ff verlengen. sowiezo niet vaker dan 1 keer bijnemen zoals ik zei, dan worden alleen de negatieve effecten groter