#1
Serotonine, de stof die voornamelijk wordt aangesproken bij mdma gebruik, werkt van zichzelf enorm op je darmen en maag. Het regelt bijvoorbeeld van nature misselijkheid in ons lichaam. Er zijn best wat forummers die liever geen middelen gebruiken die op je sero werken, omdat het standaard kotsen is. De ene persoon is daar helaas gevoeliger voor dan de andere. Als ik het zo lees, behoor jij tot die groep…
Volgens mij is je optie alleen om minder te gebruiken. Maar ik ben zelf geen ervaringsdeskundige hierin, sorry. Wat in elk geval niet helpt is te vaak mdma of andere serodrugs te gebruiken. Hoe meer serotonine, hoe meer misselijkheid.
Volgens mij is je optie alleen om minder te gebruiken. Maar ik ben zelf geen ervaringsdeskundige hierin, sorry. Wat in elk geval niet helpt is te vaak mdma of andere serodrugs te gebruiken. Hoe meer serotonine, hoe meer misselijkheid.