#1
Ik gebruik het om lekker te slapen na een avondje sos
en ik heb nog genoeg liggen!
[/b]


psychonaut'86 zei:Nog nooit metal gear solid gespeeld in je jeugd zeker :P
Het eerste deel van het bekende computer spelletje heb ik het dan over... De stoere soldaat op missie de wereld van ondergang te redden.
Tegenover een sniper (een van de eind figuren aan een level)
Als je in het spelletje door de loep van de sniper rifle keek trilde je altijd als een gek van stress adrealine etc.... dan gaf je hem een diazepammetje (of twee :P), en dan was ie altijd weer wat rustiger en trilde hij niet meer zo....
Het lijkt mij dus een kalmerings middel![]()
Greetz![]()

Laatste reactie is 14j oud 🤯ðŸ˜Ik gebruik ook diazepam 10mg maar ik persoonlijk vind lorazepam 2,5mg beter. 3a4 lorazepam heb ik het dan wel over...
Kon proberen heeLaatste reactie is 14j oud 🤯ðŸ˜
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."