Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarvoor gebruik je Diazepam?

Waarvoor gebruik je Diazepam?

12 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
Sven BoersmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik het om lekker te slapen na een avondje sos :grin: en ik heb nog genoeg liggen! :grin:[/b]
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Om mijn behoefte te bevredigen :rolleyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
om flink te stuiken
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#4
Om te slapen/ontspannen tijdens afkick van methadon.
Vroeger om de KADENG na een nachtje doorhalen op de speed te verzachten..
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog nooit metal gear solid gespeeld in je jeugd zeker :P

Het eerste deel van het bekende computer spelletje heb ik het dan over... De stoere soldaat op missie de wereld van ondergang te redden.

Tegenover een sniper (een van de eind figuren aan een level)

Als je in het spelletje door de loep van de sniper rifle keek trilde je altijd als een gek van stress adrealine etc.... dan gaf je hem een diazepammetje (of twee :P), en dan was ie altijd weer wat rustiger en trilde hij niet meer zo....

Het lijkt mij dus een kalmerings middel :rolleyes:

Greetz :wave:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
het is een sedatief en anxiolyticum.
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
psychonaut'86 zei:
Nog nooit metal gear solid gespeeld in je jeugd zeker :P

Het eerste deel van het bekende computer spelletje heb ik het dan over... De stoere soldaat op missie de wereld van ondergang te redden.

Tegenover een sniper (een van de eind figuren aan een level)

Als je in het spelletje door de loep van de sniper rifle keek trilde je altijd als een gek van stress adrealine etc.... dan gaf je hem een diazepammetje (of twee :P), en dan was ie altijd weer wat rustiger en trilde hij niet meer zo....

Het lijkt mij dus een kalmerings middel :rolleyes:

Greetz :wave:
Klik om te vergroten...

Jaaaa klopt inderdaad :sunglasses:
Ik dacht er gister ook nog aan toen ik ergens een bericht plaatste op dit forum en ergens diazepammetjes zag staan. Ik moet het spel nog maar eens een keer spelen denk ik :mrgreen:
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha idd voor die tijd was het een geniaal spel... en nu nog steeds hoor :sunglasses: de graphics laten het alleen een beetje afweten :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gebruik ze om mijn moeder mee te bekogelen
p
phranzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psycho_Chrono zei:
Ik gebruik ze om mijn moeder mee te bekogelen
Klik om te vergroten...


:grin: :grin:
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik gebruik ook diazepam 10mg maar ik persoonlijk vind lorazepam 2,5mg beter. 3a4 lorazepam heb ik het dan wel over...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Putin007 zei:
Ik gebruik ook diazepam 10mg maar ik persoonlijk vind lorazepam 2,5mg beter. 3a4 lorazepam heb ik het dan wel over...
Klik om te vergroten...
Laatste reactie is 14j oud 🤯😭
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Laatste reactie is 14j oud 🤯😭
Klik om te vergroten...
Kon proberen hee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."