Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTramadol

Tramadol

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Na lange tijd, 2.5j fzo, nog eens lekkere dosis Tramadol genomen.
Eerst sowieso pantomed (maagbeschermer)
Dan Tramadol 100mg retard
Uurtje later Tramadol vloeistof 300mg (contramal via pompje).

En ja hoor, het geeft weer die typische zorgeloze, warme, cosy gevoel, über relaxed, zonder zo echt weg te zijn, zware roes te ervaren, nee gewoon top hoe het werkt. Ik ben hier zo'n fan van 😄
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vond het niks, die tramadol. Kotsen moest ik er van. Bij Simit Sarayi en de tweede keer in de auto.

Geef mijn portie maar aan fikkie.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Vond het niks, die tramadol. Kotsen moest ik er van. Bij Simit Sarayi en de tweede keer in de auto.

Geef mijn portie maar aan fikkie.
Klik om te vergroten...
Toch bizar hoe mensen zo totaal verschillend kunnen reageren op een middel. Heb me hier werkelijk nog nooit slecht op weten gaan, zelfs minste negatieve bijwerkingen van al wat ik al genomen heb. Op O-DSMT moest ik dan weer wel 8u aan stuk braken, zweten, trillen, terwijl dit een Tramadol rc is.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nihilist88 zei:
Toch bizar hoe mensen zo totaal verschillend kunnen reageren op een middel. Heb me hier werkelijk nog nooit slecht op weten gaan, zelfs minste negatieve bijwerkingen van al wat ik al genomen heb. Op O-DSMT moest ik dan weer wel 8u aan stuk braken, zweten, trillen, terwijl dit een Tramadol rc is.
Klik om te vergroten...
Had ik ook met O-DSMT. Zie mijn triprapport.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Was me totaal niet bewust vh feit, dat ik op Tramadol, zelfs met wat alcohol, totaal geen eetlust heb. Dus vandaag nog niets gegeten.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik krijg echt hele leipe en levendige dromen met tramadol op. Weet nog dat ik tramadol op voorschrift had voor m'n oorontstekingen en dat ik, telkens als ik wakker werd, direct weer in slaap probeerde te vallen, omdat ik het stom vond dat ik iedere keer midden in een droom werd, dus dan bleef ik slapen totdat ik de droom als afgerond beschouwde. Ik ga dat avontuur dan wel gewoon afmaken natuurlijk.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zweevteev zei:
Ik krijg echt hele leipe en levendige dromen met tramadol op. Weet nog dat ik tramadol op voorschrift had voor m'n oorontstekingen en dat ik, telkens als ik wakker werd, direct weer in slaap probeerde te vallen, omdat ik het stom vond dat ik iedere keer midden in een droom werd, dus dan bleef ik slapen totdat ik de droom als afgerond beschouwde. Ik ga dat avontuur dan wel gewoon afmaken natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Dat mensen dit op tramadol hebben.

Dit is een heel bekend fenomeen met heroïne en andere zware opiaten je kunt het lucide dromen noemen of hele heftige intense dromen maar het voelt alsof je de hele nacht in je remslaap spendeert en je word ook totaal niet uitgerust wakker en daarom wil je direct weer terug naar 🛌

Voor mij is het een soort trance tussen wakker en slapen in. Je lichaam slaapt maar je hersenen zijn nog wakker.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dopemonster zei:
Dat mensen dit op tramadol hebben.

Dit is een heel bekend fenomeen met heroïne en andere zware opiaten je kunt het lucide dromen noemen of hele heftige intense dromen maar het voelt alsof je de hele nacht in je remslaap spendeert en je word ook totaal niet uitgerust wakker en daarom wil je direct weer terug naar 🛌

Voor mij is het een soort trance tussen wakker en slapen in. Je lichaam slaapt maar je hersenen zijn nog wakker.
Klik om te vergroten...
Dat is wel echt heel herkenbaar. Vanaf het moment dat ik m'n ogen sloot zat ik echt in no-time in een hele andere wereld.

Heb vaker oxycodon gedaan dan tramadol, maar bij oxycodon heb ik nog nooit gehad dat ik dusdanig intens droomde dat ik liever leefde in m'n slaap dan in de echte wereld. Bij O-DSMT meen ik me te herinneren dat ik wel wat intenser gedroomd had dan zonder een opioïde op, maar die kan ik niet heel goed vergelijken, aangezien ik O-DSMT slechts 1x gedaan heb en toen ook veel korter sliep dan o.i.v. oxycodon of tramadol.

Heb met geen enkel ander middel zulke intense, lange en zo makkelijk stuurbare dromen gehad, dus vind tramadol zelf erg uniek daarin. Niets dat me te binnen schiet komt überhaupt in de buurt. Misschien dat ik dan een beetje de rare eend ben, want ik ken verder eigenlijk ook niemand die dit zo ervaren heeft. Als ik tramadol in huis heb dan gaat het ook aardig hard. Ik space 'm gewoon, maar dan in volledige afwezigheid van angst en/of paranoïde gedachten. Bij echte psychedelica ben ik minstens 1x per trip even paranoïde en dan hoef ik niet eens veel genomen te hebben. Met tramadol is het gewoon van begin tot het eind pure euforie in mijn interne belevingswereld, waar zelfs nog meer mogelijk is dan waarin ik normaliter trip (extern/gedeeld). Ik voelde me zo euforisch dat het me niet eens uitmaakte dat ik in het begin best wel veel moest kotsen, toen met m'n oorontstekingen. Dit kan ik echt niet zeggen over andere drugs(combinaties) waarvan ik heb moeten overgeven. Was het maar zo'n feest.

Dit topic heeft me eraan herinnerd dat ik tramadol iets te leuk vind, oeps.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zweevteev zei:
Dat is wel echt heel herkenbaar. Vanaf het moment dat ik m'n ogen sloot zat ik echt in no-time in een hele andere wereld.

Heb vaker oxycodon gedaan dan tramadol, maar bij oxycodon heb ik nog nooit gehad dat ik dusdanig intens droomde dat ik liever leefde in m'n slaap dan in de echte wereld. Bij O-DSMT meen ik me te herinneren dat ik wel wat intenser gedroomd had dan zonder een opioïde op, maar die kan ik niet heel goed vergelijken, aangezien ik O-DSMT slechts 1x gedaan heb en toen ook veel korter sliep dan o.i.v. oxycodon of tramadol.
Klik om te vergroten...
Bij oxycodon komt dit ook erg veel voor maar meestal ontstaat dit pas als je hoge doseringen van de opiaat consumeert.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zweevteev zei:
Met tramadol is het gewoon van begin tot het eind pure euforie in mijn interne belevingswereld, waar zelfs nog meer mogelijk is dan waarin ik normaliter trip. Ik voel me zo euforisch dat het me niet eens uitmaakte dat ik in het begin best wel veel moest kotsen, toen met m'n oorontstekingen. Dit kan ik echt niet zeggen over andere drugs(combinaties) waarvan ik heb moeten overgeven. Was het maar zo'n feest.
Klik om te vergroten...
Dit is de werking van opioïden wat het zo verslavend maakt.

Niks raakt je meer om je heen gevoelens van angst en verdriet verdwijnen, sence of well being, warm gevoel in het lichaam, dromerige extase
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zweevteev zei:
Ik krijg echt hele leipe en levendige dromen met tramadol op. Weet nog dat ik tramadol op voorschrift had voor m'n oorontstekingen en dat ik, telkens als ik wakker werd, direct weer in slaap probeerde te vallen, omdat ik het stom vond dat ik iedere keer midden in een droom werd, dus dan bleef ik slapen totdat ik de droom als afgerond beschouwde. Ik ga dat avontuur dan wel gewoon afmaken natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Awel ik heb ook een dergelijke nacht achter de rug, ik was film aan het kijken, toen de moeiheid me overviel en ik in een constante remslaap vertoefde, met de grens droom-realiteit zoek was, ik ook 4 x half wakker werd en heel snel terug zo fckng realistisch aan het dromen was, soort van gecontroleerd dromen. Ik heb al eerder ervaringen gehad en mij bezig gehouden en verdiept in lucide dromen en indd dit werd nu precies door de Tramadol gestimuleerd.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kreeg tramadol voor mijn gebroken voet. Kan niet zeggen dat ik er echt high van werd maar het hielp enorm tegen de pijn. Ik lag daarvoor echt in foetus houdiing "allahu akbar" te roepen van de pijn, maar na die pil kon in tenminste rustig op een matras liggen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ik kreeg tramadol voor mijn gebroken voet. Kan niet zeggen dat ik er echt high van werd maar het hielp enorm tegen de pijn. Ik lag daarvoor echt in foetus houdiing "allahu akbar" te roepen van de pijn, maar na die pil kon in tenminste rustig op een matras liggen.
Klik om te vergroten...
Roep zelf in zo'n geval dingen die een stuk minder vleiend zijn voor het opperwezen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Casrus zei:
Roep zelf in zo'n geval dingen die een stuk minder vleiend zijn voor het opperwezen.
Klik om te vergroten...
Dat was het hele punt, ik was zo van streek ik wisselde met de minuut van religie.

zonder grap, pijnlijkste ooit. Was uit mijn hoogslaper gevallen en mijn voet dacht “laat ik dubbelvouwen”.
c
caricom88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
het heeft me wondbaarlijk wel van de pijn bij me heupen verlost en was nieuw maar het blijft proberen met 50 mgr en ach uitzieken moet je toch niet voor de lol Slijtage pijn aan de heup daar ben ik wel deels van af en extra vitamine erbij blijft de balans redelijk onder controle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."