Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTemazepam + Lorazepam

Temazepam + Lorazepam

10 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
J0rrit zei:
IK had 80 mg temazepam genomen, en daarbij redelijk wat gedronken al, toen erna 8 mg lorazepam erbij gepakt en daarna nog 3 mg lorazepam. Verder dat gecombineerd met GHB en GBL en zelfs 2cb!!

Het rare is alleen dat we weinig tot niks van de 2cb voelde, deze bleef voornamelijk op der achtergrond.....kan het dan de downers het effedct van de 2cb teniet doen'?
Klik om te vergroten...

???
p
poetjinieLid
01-01-2024, 00:00
#2
J0rrit zei:
Ik heb van deze 2 benzo's genoeg in mijn bezit op dit moment, heb al op google gezocht en ook al bij search, maar werd niet veel wijzer en onder het motto better be safe than sorry:

Wat is een goeie recreatieve dosis van deze 2 ? ( let wel ik heb 2 maal diazepam gebruikt that's it van de benzo's, maar ben zeker geen pussy en als dan wil ik wel echt goed wazig worden ! )

Beter combineren met alcohol voor een heftiger effect of beter van niet, goed te combineren met welke andere drugs, ghb bijv. daar ben ik tegenwoordig een groot fan van? ( of is een combo niet eens nodig aangezien de heftigheid ).

Graag antwoorden van experts op het gebied van ervaring, dus Spor ( bijv.! ) doe je ding! :wink:
Klik om te vergroten...
Ik heb vandaag al 15 mg lorazepam op en voel me heerlijk, kan ook gewoon nog van alles doen ......misschien is mijn tolerantie erg hoog 🤷‍♀️
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
poetjinie zei:
Ik heb vandaag al 15 mg lorazepam op en voel me heerlijk, kan ook gewoon nog van alles doen ......misschien is mijn tolerantie erg hoog 🤷‍♀️
Klik om te vergroten...
Volgens mij ben je flink van de kaart. Je reageert op een topic van 15 jaar oud namelijk.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
IK had 80 mg temazepam genomen, en daarbij redelijk wat gedronken al, toen erna 8 mg lorazepam erbij gepakt en daarna nog 3 mg lorazepam. Verder dat gecombineerd met GHB en GBL en zelfs 2cb!!

Het rare is alleen dat we weinig tot niks van de 2cb voelde, deze bleef voornamelijk op der achtergrond.....kan het dan de downers het effedct van de 2cb teniet doen'?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb van deze 2 benzo's genoeg in mijn bezit op dit moment, heb al op google gezocht en ook al bij search, maar werd niet veel wijzer en onder het motto better be safe than sorry:

Wat is een goeie recreatieve dosis van deze 2 ? ( let wel ik heb 2 maal diazepam gebruikt that's it van de benzo's, maar ben zeker geen pussy en als dan wil ik wel echt goed wazig worden ! )

Beter combineren met alcohol voor een heftiger effect of beter van niet, goed te combineren met welke andere drugs, ghb bijv. daar ben ik tegenwoordig een groot fan van? ( of is een combo niet eens nodig aangezien de heftigheid ).

Graag antwoorden van experts op het gebied van ervaring, dus Spor ( bijv.! ) doe je ding! :wink:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je zal veel plezier hebben met een biertje of twee maximaal. Dan hoef je ook niet belachelijk veel te slikken. Spor weet van deze Benzo meer dan ik!

Dus Spor, go for it :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoeveel mg is de temazepam capsule (10 of 20 mg)?
En hoeveel mg is de lorezapam capsule (1 of 2,5 mg)?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Temazepam 20 mg en Lorazepam 1 mg, maar dat maakt verder niet uit, ik hoor namelijk graag de dosis in miligrammen!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van temazepam heb je de zwaarste variant en van loreazepam de minst zware variant. Je hebt daar van namelijk ook nog 2.5 mg. Maar des al niettemin geeft 1 mg lorazepam ook al een lekker gevoel. Probeer maar eens een tablet, bij pakken kun je dan nog altijd makkelijk :)
Hetzelfde geldt voor temazepam. Die is eigenlijk om in te slapen, maar als je hem neemt en zeg maar vecht tegen de slaap krijg je leuke verschijnselen.

Beide zou ik niet combineren met een andere drugs of alcohol. Alcohol versterkt het effect van benzo's inderdaad, maar deze zijn zwaar genoeg zonder alcohol. Alcohol en benzo's combineren is niet goed.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hee, sorry ik zie dit topic nu pas :)

Maar je hebt je antwoord al gehad in de PM he ?

Ik ben tijdelijk minimaal actief, want ik zit met 128kb/s internet, niet echt een pretje op het forum...

Laat ons weten hoe het was :)
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pas geleden weer eens van iemand 2 doosjes temazepam gekregen, 2 of 3 stuks is erg relax na een nachtje oppeppende middelen! nu alweer op helaas :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."