Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRitalin bindmiddel laten verwijdere

Ritalin bindmiddel laten verwijdere

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kunt ook de RItalin onder je tong leggen en op laten lossen. Geeft een rush en je bent niet 100mg bindmiddel aan het snuiven per pil.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er is een Topic op Reddit over het verwijderen van bindmiddel uit Dex.
Wat ik er van heb begrepen is, dat het lastig is omdat je het met minimaal 100 tabletten zou moeten doen.
Zelf vind ik dit interessant omdat ik van meerdere ADHDers hoor dat ze anders reageren op verschillende merken. Ik zou graag eens bindmiddel verwijderen uit verschillende merken Ritalin/Dex en deze mensen capsules met Ritalin/Dex geven met hun dagelijkse dosering. En kijken of dit nu niet anders werkt.
G
Guy met gigantische neusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarschijnlijk denk je t al maar ja je hebt gelijk af en toe leg ik een lijntje van mn medicijnen 10mg metylfelidaat maar als het goed is bevat het meer bindmiddel dan de werkende stof ik heb ergens gelezen iets met een beetje water in een kommetje en dan in de magnetron doen maar wat is de beste manier om van het bindmiddel af te komen
G
Guy met gigantische neusLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMAutist zei:
Er is een Topic op Reddit over het verwijderen van bindmiddel uit Dex.
Wat ik er van heb begrepen is, dat het lastig is omdat je het met minimaal 100 tabletten zou moeten doen.
Zelf vind ik dit interessant omdat ik van meerdere ADHDers hoor dat ze anders reageren op verschillende merken. Ik zou graag eens bindmiddel verwijderen uit verschillende merken Ritalin/Dex en deze mensen capsules met Ritalin/Dex geven met hun dagelijkse dosering. En kijken of dit nu niet anders werkt.
Klik om te vergroten...
Ik heb er genoeg voor een kilo te maken 🤘🏻
K
KellebelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Guy met gigantische neus zei:
Ik heb er genoeg voor een kilo te maken 🤘🏻
Klik om te vergroten...
Jeeesus , dan kan je net zo goed wat doneren aan een arme stakker zoals ik (grapje of)
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Guy met gigantische neus zei:
Ik heb er genoeg voor een kilo te maken 🤘🏻
Klik om te vergroten...
Dat zijn 100.000 pillen van 10 mg 👋

Zelfs al zou je 200 mg per dag voorgeschreven krijgen (wat ik zo lees uitzonderlijk hoog) dan zou je meer dan 13 jaar alles moeten opsparen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snap dit soort topics nooit. Waarom zou je in hemelsnaam.

Neem gewoon een lijntje pep.

* Edit: Oké, de reden die @MDMAutist noemt vind ik nog wel invoelbaar.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
Ik snap dit soort topics nooit. Waarom zou je in hemelsnaam.

Neem gewoon een lijntje pep.
Klik om te vergroten...
Ex👏🏻act👏🏻ly👏🏻

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."