#1
Je kunt ook de RItalin onder je tong leggen en op laten lossen. Geeft een rush en je bent niet 100mg bindmiddel aan het snuiven per pil.
Ik heb er genoeg voor een kilo te maken 🤘🏻Er is een Topic op Reddit over het verwijderen van bindmiddel uit Dex.
Wat ik er van heb begrepen is, dat het lastig is omdat je het met minimaal 100 tabletten zou moeten doen.
Zelf vind ik dit interessant omdat ik van meerdere ADHDers hoor dat ze anders reageren op verschillende merken. Ik zou graag eens bindmiddel verwijderen uit verschillende merken Ritalin/Dex en deze mensen capsules met Ritalin/Dex geven met hun dagelijkse dosering. En kijken of dit nu niet anders werkt.
Jeeesus , dan kan je net zo goed wat doneren aan een arme stakker zoals ik (grapje of)Ik heb er genoeg voor een kilo te maken 🤘🏻
Dat zijn 100.000 pillen van 10 mg 👋Ik heb er genoeg voor een kilo te maken 🤘🏻
Ex👏🏻act👏🏻ly👏🏻Ik snap dit soort topics nooit. Waarom zou je in hemelsnaam.
Neem gewoon een lijntje pep.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."