Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"User7374692 zei: Hoi allemaal, ik zit al een tijdje in een 3mmc binge en heb last van pijnlijke, brandende huid, heel erg rood, pukkels, bultjes en opgezwollen gezicht. Dit komt overeen met rosacea maar weet iemand of je dat hiervan kan krijgen of iemand hier ervaring mee? Klik om te vergroten... hey, idd zoals andere mensen zeggen is het wss tijd om te stoppen en even langs de dokter te gaan maar ik heb ook zo iets zoals jou gehad. De huid tussen mn neus en bovenlip en daar omheen werd rood, droog en ik kreeg bultjes. En dat stopte pas met terug komen nadat ik een flinke tijd was gestopt."
"Hoi! Ik vroeg me af welke drug jullie het liefste gebruiken voor een euforisch gevoel. Ik zelf ben nog niet heel bekent met heel veel soorten drugs, maar voor mij is het tot nu toe xtc, 3mmc en 4mmc. Maar ja simpele vraag welke drugs gebruiken jullie het liefste voor een euforisch gevoel? Ik ben benieuwd!"
"Escape zei: 2F-DCK Klik om te vergroten... Ik heb daar zelf nog nooit van gehoord, wat voor soort drug is dat? En wat doet dat precies?"
"Dopemonster zei: Xtc, speedball, paddo's Klik om te vergroten... Is speedball niet extreem gevaarlijk?"
"Snuffelaar zei: Lachgas temidden van een pyro rush. Klik om te vergroten... Wat is een pyro rush eigenlijk? Ik kom er vandaag achter dat ik heel veel soorten drugs nooit van heb gehoord hahah."
"WonderTheName zei: Zou echt googlen of de zoek functie van de forum gebruiken. Of lees een trip report. Anders blijf je maar vragen lol Klik om te vergroten... Haha dat is zeker waar"
"Guy met gigantische neus zei: Ik heb er genoeg voor een kilo te maken 🤘🏻 Klik om te vergroten... Jeeesus , dan kan je net zo goed wat doneren aan een arme stakker zoals ik (grapje of)"
"RCube zei: Alleen dit keer had ik een onverwacht bij-effect, namelijk dat ik op een groot deel van mijn lichaam last kreeg van huiduitslag. Het bestaat uit kleine rode plekjes/bultjes die geen pijn doen maar wel enorm jeuken. Klik om te vergroten... RCube zei: Zaterdagochtend (zeg ~8:00) merkte ik al duidelijk de eerste tekenen van de huidaanslag. Ik dacht eerst aan muggenbulten, ondanks dat het winter is, maar in de loop van de dag kreeg ik op steeds meer plekken jeukende bultjes waarbij de huid makkelijk rood wordt na krabben. Inmiddels is het dinsdag, en is het al bijna weg, hoewel nog steeds aanwezig. Klik om te vergroten... Hoi! ik reageer een beetje laat haha maar ik heb precies het zelfde als jou meegemaakt. Zelfde soort bultjes, jeuk, en dat her rood word en wat dikker na het krabben. het enige verschil is dat ik dit door 3mmc heb gekregen. Ik heb regelmatig 3mmgebruikt en vaak ook nog een stukje meer dan nu maar ik heb dit nog nooit meegemaakt. ik begon zondag nacht om 2:00(eigenlijk maandag vroeg in de ochtend dan) en mijn laatste van de 4 gdosissen dinsdag avond om 20:00. ik heb het idee dat er mogelijk iets niet helemaal klopte met deze 3mmc (normaal bestel ik van zoon officiele site maar nu was ik op een feestje dom ik weet het ) want ik reageerde er een beetje anders op dan normaal. Het opvallendste wat ik merkte is dat ik minder dat liefdes gevoel heb / kriebels in je lichaam. Ik heb de laatste tijd ook wel wat vaker gebruikt dus ik dacht iets van gewenning ofso. ik heb geen idee wat precies de oorzaak van deze bultjes is en wat ik er aan kan doen. Maar toch wilde ik even delen dat ik het ook heb meegemaakt!"
"- je samen met iemand heel de tijd vergeet waar je het 5 sec geleden over had en steeds opnieuw een gesprek begint over heel wat anders ( xtc en later wiet) -je telefoon zoekt met de flashlight van je TELEFOON (3mmc) - je een heel gesprek voert met je vriendje die blijkbaar al 30 min ligt te slapen maar je echt dat dat hij terug reageerde ( xtc en wiet) - als je kouwt op wat rubber en dr naast bijt en een stuk van je tand afbreekt, en dat maar zien uit te leggen bij de tandarts ( speed) - je een uur over doet om een sigaret te klikken (lsd) - als je gesprekken voert met je vriendin die niet eens op het feest is (xtc en wiet) - je in bed gaat liggen en elke dat je je ogen een paar keer dicht doet ineens in een Minecraft wereld komt (xtc) - in bed liggen, denken dat je iets doet of zegt. En daarna je besseft dat je dat droomde/hallucineerde? (3mmc) - wanneer je je zin niet fatsoenlijk kan uitspreken en alle woorden door elkaar haalt en niet de goede woorden kan vinden en daardoor 40 sec doet over een duidelijke zin. ( 3mmc of met speed) - je hartslag gaat van 130 naar 180 puur omdat ke even een paar traptreden loopt ( 3mmc of met speed) - je zo erg aan trippen bent en je lichaam raar voelt dat je niet eens wilt opstaan om te plassen (2cb) - je weet dat je hard GING als je na 18 uur nogsteeds aan het trippen bent (lsd) dit zijn de paar die ik me zo snel kon bedenken."
"whitesugar zei: Omg, dit had ik serieus net 2cb! 😮 alles was zo heftig en intens, dat ik helemaal vergeten was om te plassen. Gelukkig dat een vriend over een tijdje tegen me zei: moet je niet eens naar de wc? Goed idee zei ik 😅😂 Klik om te vergroten... Haha jaa, ik vertelde al 10 min lang tegen mijn vriend van ja ik moet plassen. Maar ik wil echt niet lopen. Hun waren steeds aan t zeggen ja ga nou maar!! Maar ik was te eigenwijs en wilde niet. uiteindelijk heeft hij me prety much naar het toilet getild hahaha"