Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsApotheek Belgie / Duitsland

Apotheek Belgie / Duitsland

28 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oh ik dacht dat ie gewoon aan mij een hekel had maar het is iets algemeens beer
Klik om te vergroten...

Nee joh niks persoonlijks. Ik haat alle mensen gelijk ongeacht huidskleur, geloof, seksueele geaardheid noem maar op.....
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat voor baat haal ik eruit hierover te liegen? de uitzonderingen bevestigen de regel. En daarbij ik ben idd een heeeeel sympathieke belg.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#3
de uitzonderingen bevestigen de regel. En daarbij ik ben idd een heeeeel sympathieke belg.
Klik om te vergroten...

K, ik was er niet bij maar gangbaar is het zeker niet.
Zelf heb ik er 6 maanden over gedaan om een loophole te vinden, de achillespees van onze gezondheidszorg. Enfin dat had voor mij in ieder geval meer succes dan te proberen om sympathiek over te komen.
Hey ik ben een hufter, maar brengt wel leven in de brouwerij :beer:
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#4
maakt ni uit hoor, ik begrijp u reactie wel.
j
jonLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb ook 1 keer 'met een vlot verhaaltje' de apotheker binnengestapt en is toen wel gelukt
maar zonder al gefueled te zijn met zelfvertrouwen van die bewuste benzo's ... :tongueout:

een kennis van een vriend gaat nu om voorschriften van een dokter maar dat is toch ook een hele hassle, heen en weer geloop en gedoe, voorlopig wel goedkoopste en fairly gemakkelijk

toch misschien iemand die het nog makkelijker maken kan?
..
C
CyberwolfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kreeg toen ik in Antwerpen was geen Xanax mee omdat ik geen recept had kreeg wel iets wat in de buurt kwam en wel vrij te verkrijgen was, Nustasium. :)
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#7
Viva Epagna :d om te aposhoppen dan toch. Puedo conseguir un caso de (gewenste dope) usted ? :wink:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#8
gewoon in de zomer goedkoop naar spanje gaan en je daar helemaal lam kopen aan medicijnen.


:wave:
D
Devilsangel85Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok heel makkelijk ik heb de medicijnen zopicylon oxazepam temazepam en oxycodon al vanaf mijn 23 ste ben nu 38 jaar in eerste instantie had ik ze voor mijn kanker gekregen maar. Door dat ik een traumatisch jeugd gehad heb krijg ik ze op recept met b2 code dat ik ze zelf niet hoef te betalen want de prijzen zijn echt hoog mijn tip is als je het echt nodig heb
1 zoek iemand die ze heeft en koop er wat van over maar *modknip*

2 ga na de huisarts in tranen en tuiten dat je slecht slaapt door verzin maar iets dat je 6 dagen wakker bent en de 7de dag van lende slaapt moet je wel zorgen dat je voor de afspraak zeker 2 dagen wakker bent geweest om het geloof waardig te maken


Mijn huisarts kan mij niet meer van de medicijnen afhaal en omdat mijn lichaam er aan gewend is maar voor 1 malig zou mijn tip moeten lukken succes.


Want België gaat het niet worden mijn moeder woont daar en zelfs met recepten uit Nederland doen hun dat niet 123

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."