#1
Suboxone lijkt hier het beste voor te zijn, dit middel gebruik je om de ontwenningsverschijnsel tegen te gaan, volgens sommige zelfs zo goed dat je er vrijwel niets van voelt. Dit middel wordt dan ook in diverse klinieken gebruikt, zoals de Bijrijder, in Den Haag. Hierna moet je natuurlijk ook dit middel gaan afbouwen maar dat schijnt ook een peulenschilletje. Overigens ben ik wel benieuwd hoe het nu met je is, al zal je waarschijnlijk niet meer reageren gezien het toch al 5 maanden geleden is dat je deze post hebt geplaatst.