Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste wat is nu het verschil tussen dexamfetamine sulfaat en amfexa Wat geeft een beter gevoel en is sterker"
"Ah oke ik heb namelijk alleen de lisdex elvanse gehad nog en die nam ik om 10 maar was om 4 al uitgewerkt dus wil ik naar de kortwerkende zodat ik met meerdere malen per dag de hele dag effect heb ik kom van de drukte in me hoofd niet in slaap het allerbest werkt schone pep en ook echt superlang alleen zit in de ggz dus dat ga ik niet binnen krijgen hier"
"En atomoxitine ofzo stratera werd ik heel aggresief van zuivere vorm van amfetamine werkt het best dus dan maar kortwerkende dex"
"Ik zal dat gaan overleggen met me arts thnx voor de tip"
"Het is ook wel lekker dat de kortwerkende veel sterker inkickt dat je echt een klap van rust voelt heb het vroeger 1 malig een week gehad"
"Ik rook maar heel af en toe en zit nu in een kliniek met een hoog beveiligingsniveau dus ben al even clean heb wel laatst met moeite pep naar binnen gekregen dat is meer mijn verslaving crack is gewoon 1x in de paar maanden paar tientjes lekker maar geen verslaving"
"Die pep mensen zeggen nog nooit zo sterk spul te hebben gehad en gaan superhard maar ik word de rust zelf ervan en dat voor zeker 24uur maar toch met de energie die je ervan krijgt en dan zo rustig met dat energieke gevoel is echt heerlijk daarom is pep mijn ding"
"Elvanse was er trouwens ff afgehaald en t kost een enorme berg moeite om het weer voor elkaar te krijgen nou hep ik hem half over de streep maar wil die er nog 2 weken mee wachten maar die drukte in me kop is zo heftig dat ik er ook amper van slaap zijn er wel mensen betrokken bij mij die er ook mee gaan bemoeien om het voor elkaar te krijgen Maar t is lastig want ze gooien het op dat het zucht aanwakkerd maar als de dosering hoog genoeg is en ik echt de rust heb heb ik veel ninder de neiging iets erbij te nemen"
"Nee heb een aantal delicten waardoor ik een zorgmachtiging heb gekregen ben uitbehandeld maar door mn dossier zijn er nog geen vervolgplekken steeds afwijzingen anders was ik er al 3 maanden uit"
"Ik ben al een tijd clean alleen niet van de pep in zovere werken de benzos me lichamelijk rustig te krijgen maar me hoofd is een chaos(nuchter)"