#1
Recent, nl donderdagnacht/vrijdagochtend 4u30, nam ik 30mg Mirtazapine + 100mg Seroquel (quetiapine).
En heb hier buiten alle verwachtingen en buitenproportioneel lang, nl 25u op geslapen en echt zeer vast n diep, met 1 zeer moeizame plaspauze na 4u, totaal geen evenwicht. Maar had nog langer kunnen doorslapen, mr was door het u, nl 5u30 en ik zo wist dat ik meer dan 2 x klokje rond had geslapen n daardoor wou opstaan. Was ook echt best uitgeslapen gevoel, nix loom.
Maar was echt tijdje wennen en beseffen, damn hebk echt 25u zo diep geslapen n just ts zaterdag.
Had beide medicaties eerder (wel al jaaaaren terug) al samen genomen voor enkele jaren, met daar dan jaren nog Zolpidem bij en daartussen ook nog Dormicum en Cymbalta voor ca halfj.
Tijdens extreme manische periodes afgewisseld met kei down periodes, nam ik op de top:
Mirtazapine 45mg, overdag + Seroquel 200mg, 4-5 weken overdag en daarna nam ik deze 200mg savonds en kreeg ik Seroquel XR 50mg voor overdag.
Dus Mirtazapine 45mg + Seroquel 250mg (waarvan 50mg XR). Gaf nooit dergelijke extreme slaapbuien.
Komt dit dan eerder omdat ik toen zo manisch was, de medicatie anders werkte tov nu? En nu ook mr heeeeel sporadisch neem, soms maanden ni? Dat dit me zo'n giga slaapbui kon geven?
Bij dergelijk gebruik, hou ik het voortaan op 1 vd 2😁 Is doorslapen is fijn, mr geen +24u, da's wa te veel vh goeie😆
En heb hier buiten alle verwachtingen en buitenproportioneel lang, nl 25u op geslapen en echt zeer vast n diep, met 1 zeer moeizame plaspauze na 4u, totaal geen evenwicht. Maar had nog langer kunnen doorslapen, mr was door het u, nl 5u30 en ik zo wist dat ik meer dan 2 x klokje rond had geslapen n daardoor wou opstaan. Was ook echt best uitgeslapen gevoel, nix loom.
Maar was echt tijdje wennen en beseffen, damn hebk echt 25u zo diep geslapen n just ts zaterdag.
Had beide medicaties eerder (wel al jaaaaren terug) al samen genomen voor enkele jaren, met daar dan jaren nog Zolpidem bij en daartussen ook nog Dormicum en Cymbalta voor ca halfj.
Tijdens extreme manische periodes afgewisseld met kei down periodes, nam ik op de top:
Mirtazapine 45mg, overdag + Seroquel 200mg, 4-5 weken overdag en daarna nam ik deze 200mg savonds en kreeg ik Seroquel XR 50mg voor overdag.
Dus Mirtazapine 45mg + Seroquel 250mg (waarvan 50mg XR). Gaf nooit dergelijke extreme slaapbuien.
Komt dit dan eerder omdat ik toen zo manisch was, de medicatie anders werkte tov nu? En nu ook mr heeeeel sporadisch neem, soms maanden ni? Dat dit me zo'n giga slaapbui kon geven?
Bij dergelijk gebruik, hou ik het voortaan op 1 vd 2😁 Is doorslapen is fijn, mr geen +24u, da's wa te veel vh goeie😆