Hallo, Ik ben 40 jr. en in het laaste half jaar verslaafd geraakt aan Fentanyl.
Ben de eerste keer, 2 maanden geleden van de ene op de andere dag stopt.
Dat waren als gevolg 5 dagen griep achtige verschijnselen, oa. de hele dag niezen, en mn lijf voelde heel zwak en slap. Daarna dacht ik: mooi; dat is gelukt. Heel blij...maar toen kwam er slapeloosheid. Tien dagen achter elkaar niet meer dan 4 uur slaap per nacht. Daarna nog 3 nachten van 2 uur slaap. De pijn waarvoor ik de fentanyl heb voorgeschreven gekregen was al die dagen zoals altijd als ik geen pijnstillers gebruik. Na die periode ben ik (stom,stom) toch maar weer gaan gebruiken, tegen de pijn...maar wat een opluchting zeg! Ik voelde me weer helemaal prima, dragelijke pijn, genoeg energie etc. Maar deze ronde merkte ik dat dat kleine flesje (tis neus spray) wel een erg grote aantrekkings kracht heeft. 40 dosis in minder dan 10 dagen
Weer gestopt, weer 4 dagen griep nog niet eens aan de slapeloosheids fase toe gekomen. De pijn was heel erg en doordat ik het in een heel zwakke bui weer liet bestellen via de apotheek en het daarna (na een dag, het was ook niet binnen gekomen) toen ik spijt had niet afbesteld kon worden (als dat wel had gekunt had ik toch verder gegaan met de afkick) toch weer gaan gebruiken.
Nog erger de misbruik dit keer. Met terug werkende kracht spoot ik het in mn neus. Geen pijn, veel energie...het is een WONDERmiddel (NIET!!!!) Nu ben ik zo ver dat ik echt alsof mn leven er van af hangt gebruik. Ik weet donders goed dat het niet goed is, en dat ik ernstig verslaafd ben.
WIE O wie kan me steunen of helpen?
Ik drink niet, rook niet, ben al jaren verslavingsvrij (daarvoor rookte ik en dronk ik zij het matig)
![:)]()
Wie, kan me naar de oplossing helpen?
Het is geen spel meer, ik ben erg verdrietig en voel me slaaf en wil zo graag vrij zijn hier van.
Dank je wel voor het lezen,
![:confused:]()