Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie is wel positief over antipsychotica?

Wie is wel positief over antipsychotica?

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie is wel positief over antipsychotica? Ik heb namelijk het idee dat veel mensen antipsychotica maar een rot middel vinden. Ikzelf ben positief over zyprexa. Het haalt de verwardheid bij me weg, het zorgt dat ik beter slaap en het dempt mijn gevoelsleven wat.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
knikkeboller zei:
Wie is wel positief over antipsychotica? Ik heb namelijk het idee dat veel mensen antipsychotica maar een rot middel vinden. Ikzelf ben positief over zyprexa. Het haalt de verwardheid bij me weg, het zorgt dat ik beter slaap en het dempt mijn gevoelsleven wat.
Klik om te vergroten...

Gebruik ze zelf niet, maar ik zie bij mijn vriend dat het toch meer oplevert dan het kost (hij heeft o.a. nu een kunstgebit).
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ikzelf neem al een hele poos zyprexa 5mg. Vooral al ik onrustig de slaap kan vatten helpt het mij. Ik heb er voorlopig nog geen nadelen van ondervonden. Ik neem het ook niet elke dag zoals ik zei vooral bij onrust, paniekerige gevoelens enzo...Ik neem er soms ook enkele na elkaar maar dit is niet aan te raden denk ik, ik ben wel wat gewoon 🙄.

Of het iets psychisch is of niet daar ben ik niet aan uit maar mij helpt het alvast.
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shivaz54 zei:
Ikzelf neem al een hele poos zyprexa 5mg. Vooral al ik onrustig de slaap kan vatten helpt het mij. Ik heb er voorlopig nog geen nadelen van ondervonden. Ik neem het ook niet elke dag zoals ik zei vooral bij onrust, paniekerige gevoelens enzo...Ik neem er soms ook enkele na elkaar maar dit is niet aan te raden denk ik, ik ben wel wat gewoon 🙄.

Of het iets psychisch is of niet daar ben ik niet aan uit maar mij helpt het alvast.
Klik om te vergroten...
Tsn slaap en kan moet er niet tsn staan 😛
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wanneer echt noodzakelijk gebruik van toepassing is, kan het fijn zijn.
Maar dagelijks, hell no nooit meer.
Op gegeven moment had ik een cocktail aan voorgeschreven pillen en uiteindelijk werd ik er alleen maar een kast plantje van.
Risperidon, Clonazepam en Dexamfetamine in de ochtend, nou op een gegeven moment liep ik als een zak zand te struikelen op straat door kleine veranderingen op het voetpad.

Maar als ik kijk naar m'n ex vriendin die een behoorlijke dosering antipsychotica dagelijks neemt snap ik goed dat bij sommige mensen het echt een noodzaak is en een veel beter bestaan kunnen hebben door de antipsychotica.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."