Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB schadelijk?

GHB schadelijk?

17 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben daar toch wel voorzichtig mee :P Meeste kappe een cola dopje naar binnen ik begin met flugel dopje voel ik niks dan nog 1.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik haalde altijd bij de apotheek gewoon 10 ml spuitjes :).
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
In de afgelopen 30 jaar dat het bestaat zijn er geen negatieve gevolgen aan ondervonden. Sommige mensen kunnen uiteraard wel afhankelijk worden, maar dat is met het eten van chocola ook.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb hier zowat alle topics gelezen over GHB en ik zie vaak dat wanneer je goed doseert het niet gevaarlijk is. Maar nu vroeg ik me af of het schadelijk is voor je lichaam? En zo ja heel erg? Dan nog 1 vraag. Wat is schadelijker: 3 redelijke XTC pillen of 1 flugeltje ghb (Verspreid over een hele nacht dan eh)
Alvast bedankt.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus GHB kan HELEMAAL GEEN kwaad :grin:? Zolang je natuurlijk niet zoveel naar binnen timmert dat je nok gaat etc. :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
GHB is helemaal niet schadelijk. Het is een lichaamseigenstof die fijn wordt afgebroken in water en koolstofdioxide :).
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#7
lijkt mij xtc veel schadelijker.
ghb is een narcose middel en je hebt er geen kater van ..
lijkt me toch veel minder erg dan 3 pillen in je mik.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kijk daar gaat het mij om. Ik nam bijna elk weekend xtc. en nu een maandje ofzo niet meer. Maar ik had gister GHB op (klein beetje maar) en vond het best relaxt + merkte dat ik nu niet verrot was. Maarja ik dacht ach zal ook wel weer rotzooi zijn. Maar dit zou dus gewoon in het weekend geen kwaad kunnen :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je moet, als je niet thuis bent of bij vrienden, gewoon heel erg voorzichtig doseren.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#10
moet je daarvoor betalen?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, geen idee meer wat, maar ze kosten iig geen drol :).
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#12
okee dan ... dan ga ik voordat ik volgende keer ghb ga doen ff langs de apotheek! :)
lijkt me wel handig
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jup, ik deed het altijd met de dop van een half liter flesje (die typische spa dingentjes). Maar toen ik meerdere sources had, vond ik het toch handiger om het precies te kunnen doseren :).
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bal0n zei:
In de afgelopen 30 jaar dat het bestaat zijn er geen negatieve gevolgen aan ondervonden. Sommige mensen kunnen uiteraard wel afhankelijk worden, maar dat is met het eten van chocola ook.
Klik om te vergroten...

das nie helemaal waar!
lees dit maar het is maar 1 zinnetje waar t om draait maar t is wel iets wat is gebeurt.
ook deze
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
caatje bij die 2 links word gesproken over overdosering, en die jongen die gestorven is had er waarschijnlijk ook bij gedronken of iets anders erbij gebruikt.
waar het omgaat is dat als je GHB verstandig gebruikt en het niet combineert of teveel neemt het niet schadelijk is omdat je lichaam het heel gemakkelijk weer afbreekt
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja dat zijn mensen die teveel hebben genomen ..
maar dan kan je aan elke hd wel dood gaan lijkt me ..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ok dan beschouw t maar als niet gepost! sorry :( Niet goed begrepen wat de inhoud was van de vraag :flushed: Dan geeft dezemisschien meer de info waar je om vraagt
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#18
die link is wel erg zinnig! :wave:
vooral de laatste alinea

er is dus nog vrij weinig over bekend ..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."