Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswel ghb?

wel ghb?

24 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deranged zei:
Dat geloof ik best maar zelf heb ik veel te maken gehad met van die ''lonsdale types'' en die vertoonden vrijwel allemaal die kenmerken. Die drugs en dan op die levenloze manier hoort er echt bij, ik heb hele nette jongens gezien die om een of andere reden besloten een ''lonsdale'' of ''hardcore holland'' jas aan te schaffen en datzelfde weekend gingen ze naar een of ander feest, voor de eerste keer pillen slikken. Maandje later hebben ze alles al wel afgewerkt, speed, coke etc. Dat er meer party gangers zijn die alles tot zich nemen wat ze kunnen krijgen snap ik ook wel. Maar daar heb ik verder nooit zo specifiek mee te maken gehad.
Klik om te vergroten...
begrijp niet goed waar ja naartoe wil maargoed.
over het algemeen bij elektronische muziek word overal veel drugs gebruikt. :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat geloof ik best maar zelf heb ik veel te maken gehad met van die ''lonsdale types'' en die vertoonden vrijwel allemaal die kenmerken. Die drugs en dan op die levenloze manier hoort er echt bij, ik heb hele nette jongens gezien die om een of andere reden besloten een ''lonsdale'' of ''hardcore holland'' jas aan te schaffen en datzelfde weekend gingen ze naar een of ander feest, voor de eerste keer pillen slikken. Maandje later hebben ze alles al wel afgewerkt, speed, coke etc. Dat er meer party gangers zijn die alles tot zich nemen wat ze kunnen krijgen snap ik ook wel. Maar daar heb ik verder nooit zo specifiek mee te maken gehad.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet het denk zelf niet eens, maar laten we het erop houden dat eigenlijk op vrijwel alle feesten drugs wordt gebruikt. :stoned:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
das niet waar

bij drum n bass is het drugsgebruik percentage erg laag
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
En nu weer ontopic.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, waarschijnlijk is het GHB, meestal is deze kleur- en geurloos. Wel zal hij wat zoutig of iig weeïg smaken. Geniet er maar lekker van en niet allemaal in 1 x opmaken.
R
RuudLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Als ik moest kiezen ging ik voor de reguliere stroop, ben niet zo'n appelstroop fan eigenlijk en ghb is al helemaal gare zooi waar ik me niet mee in wil laten. NAAR MIJN MENING is die drug gewoon echt te schandalig voor woorden, hij is zelfs zo schandalig dat ik hem om die reden misschien toch eens zou moeten proberen. Hij mag dan ''niet schadelijk'' zijn etc, bij het doseren en het gebruiken gaat hij gruwelijk de mist in. Verder hoor ik veel verhalen dat het effect geen reet voorstelt als je het met niks combineert, en dat is nou juist weer zo gevaarlijk. Hoe niet schadelijk hij in principe ook mag zijn qua dosering en bijbehorende gevaren is het volgens mij de schandaligste ooit. Dus ga lekker aan de pannekoeken zou ik zeggen.
Klik om te vergroten...

Zo'n onozele ondoordachte opmerking over drugs heb ik nog nooit gehoord.
Ga eerst eens informatie inwinnen over dit middel alvorens zo'n belachelijke opmerking te maken. Het verbaasd me steeds weer hoe weinig kennis sommige mensen hebben over drugs en toch antwoorden geven alsof ze denken er alles van te weten (helemaal op deze site trouwens).

Ga eerst info inwinnen, anders kun je je belachelijke verachtende opmerkingen beter voor je houden.

Er is iig 1 ding te schadalig voor woorden en dat is je ondoordachte post!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ruud zei:
Zo'n onozele ondoordachte opmerking over drugs heb ik nog nooit gehoord.!
Klik om te vergroten...
WE HEBBEN EEN PRIMEUR!!!!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
hij heeft wel gelijk je bent wel erg slap aan t ouwehoeren
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kent me toch. :sunglasses:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Excuses heren, ik vind hem in deze toch ook wel erg. Soms heb je wel eens zo'n uitschieter he, heel lullig als dat gebeurt. Wat moeten de mensen dan wel niet denken he, dat je een of andere gek bent ofzo. :rolleyes:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ruud zei:
Deranged zei:
Als ik moest kiezen ging ik voor de reguliere stroop, ben niet zo'n appelstroop fan eigenlijk en ghb is al helemaal gare zooi waar ik me niet mee in wil laten. NAAR MIJN MENING is die drug gewoon echt te schandalig voor woorden, hij is zelfs zo schandalig dat ik hem om die reden misschien toch eens zou moeten proberen. Hij mag dan ''niet schadelijk'' zijn etc, bij het doseren en het gebruiken gaat hij gruwelijk de mist in. Verder hoor ik veel verhalen dat het effect geen reet voorstelt als je het met niks combineert, en dat is nou juist weer zo gevaarlijk. Hoe niet schadelijk hij in principe ook mag zijn qua dosering en bijbehorende gevaren is het volgens mij de schandaligste ooit. Dus ga lekker aan de pannekoeken zou ik zeggen.
Klik om te vergroten...

Zo'n onozele ondoordachte opmerking over drugs heb ik nog nooit gehoord.
Ga eerst eens informatie inwinnen over dit middel alvorens zo'n belachelijke opmerking te maken. Het verbaasd me steeds weer hoe weinig kennis sommige mensen hebben over drugs en toch antwoorden geven alsof ze denken er alles van te weten (helemaal op deze site trouwens).

Ga eerst info inwinnen, anders kun je je belachelijke verachtende opmerkingen beter voor je houden.

Er is iig 1 ding te schadalig voor woorden en dat is je ondoordachte post!
Klik om te vergroten...

Daar is het forum toch ook voor, informatie en ervaringen uitwisselen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ja dat wel. Blijkbaar heb je het goed verdeeld, of was hij niet zo sterk. Ik weet wel bijna zeker dat het GHB was.
R
RuudLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bal0n zei:
Ruud zei:
Deranged zei:
Als ik moest kiezen ging ik voor de reguliere stroop, ben niet zo'n appelstroop fan eigenlijk en ghb is al helemaal gare zooi waar ik me niet mee in wil laten. NAAR MIJN MENING is die drug gewoon echt te schandalig voor woorden, hij is zelfs zo schandalig dat ik hem om die reden misschien toch eens zou moeten proberen. Hij mag dan ''niet schadelijk'' zijn etc, bij het doseren en het gebruiken gaat hij gruwelijk de mist in. Verder hoor ik veel verhalen dat het effect geen reet voorstelt als je het met niks combineert, en dat is nou juist weer zo gevaarlijk. Hoe niet schadelijk hij in principe ook mag zijn qua dosering en bijbehorende gevaren is het volgens mij de schandaligste ooit. Dus ga lekker aan de pannekoeken zou ik zeggen.
Klik om te vergroten...

Zo'n onozele ondoordachte opmerking over drugs heb ik nog nooit gehoord.
Ga eerst eens informatie inwinnen over dit middel alvorens zo'n belachelijke opmerking te maken. Het verbaasd me steeds weer hoe weinig kennis sommige mensen hebben over drugs en toch antwoorden geven alsof ze denken er alles van te weten (helemaal op deze site trouwens).

Ga eerst info inwinnen, anders kun je je belachelijke verachtende opmerkingen beter voor je houden.

Er is iig 1 ding te schadalig voor woorden en dat is je ondoordachte post!
Klik om te vergroten...

Daar is het forum toch ook voor, informatie en ervaringen uitwisselen.
Klik om te vergroten...

Idd, daar is het forum voor. Maar toch niet voor het bekritiseren van dingen waarvan je niks vanaf weet?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hij zegt enkel wat hij weet, feel free to correct him.
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mja? nu vraag ik me af of dit wel ghb is? k heb ongeveer 2 buisjes verveeld over d hele dag op.. voelde me beetje loom/rustig.. wat me opviel ik nogaL super vrolijk was.. en zin had in van alles en nog wat?
dit zijn d efecten van ghb volgensmij of niet?
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klinkt als GHB :grin: Heb ik nu trouwens ook wel zin in :grin:
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik zit hiero nu met 3 buisjes ghb.. voorheen ook ghb n soort zoute smaak zat dr aan en rook naar rotte vis?

nu heb ik iets stroperigs wat totaal reukloos is.. en doorzichtig? is dit wel ghb?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als het naar appel ruikt is het waarschijnlijk appelstroop, of misschien is het zelfs wel normale stroop. Ik gok maar wat eigenlijk. Het is iig geen pindakaas, je zegt dat het geurloos is. Weet je zeker dat jou reuk orgaan betrouwbaar genoeg is om zulke conclusies te trekken? Je mag ze niet allemaal over een kam scheren maar ''gabberfreaks'' zijn vaak toch mensen die qua drugs maar wat doen. Doseringen, combinaties, frequentie van gebruik, tijdstip etc etc, het intresseert ze geen reet. Daarom lijkt ghb me in hun geval geen goede keus. Ik zeg overigens niet dat jij zo bent, al heb ik wel dingen gelezen over oa jou speed gebruik.... Maar dit heeft helemaal nergens meer wat mee te maken. Als je ghb stroop of iets dergelijks blijkt te zijn betekent dat dat je er niet high van zal worden, maar ook dat je geen risico loopt. En je hebt iets om op je pannekoek te gooien.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik moest kiezen ging ik voor de reguliere stroop, ben niet zo'n appelstroop fan eigenlijk en ghb is al helemaal gare zooi waar ik me niet mee in wil laten. NAAR MIJN MENING is die drug gewoon echt te schandalig voor woorden, hij is zelfs zo schandalig dat ik hem om die reden misschien toch eens zou moeten proberen. Hij mag dan ''niet schadelijk'' zijn etc, bij het doseren en het gebruiken gaat hij gruwelijk de mist in. Verder hoor ik veel verhalen dat het effect geen reet voorstelt als je het met niks combineert, en dat is nou juist weer zo gevaarlijk. Hoe niet schadelijk hij in principe ook mag zijn qua dosering en bijbehorende gevaren is het volgens mij de schandaligste ooit. Dus ga lekker aan de pannekoeken zou ik zeggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."