#1
Weet je wat slunse, ik geef het op. Je zit in een raar wereldje. Deze welles-nietes discussie schiet niet op. Toedels.


nee je bent nu echt een stoere kerel.slunse zei:ik kon er mee overweg. moeizaam en vechten tegen de slaap maar dat gaat ook.zolang je recht blijft staan en beweegt lukt het. je zou ervan versteld staan hoeveel een mens op kan.
sta ik nu buiten de feiten?
schranziewanzie zei:dus had ik maar een capsul 2c-i genomen. (capsulles waren allemaal 12 mg)
kwestie van eens te trippen overdag had ik nog nooit gedaan.
1.5 uurtje later (of iets minder kan ook) wou een kameraad ook een capulletje hebben.
dus heb ik er ook nog maar 1 gepakt want vond het allemaal een beetje zwak. (visueel nie de moeite)
...
zat er alleen te trippen want die andere voelde er ook nie al te veel van.
dus resultaat moest die ook nog een capsul bijhebben.
en toen wou liza het ook wel eens proberen.
dus dacht ik laten we maar volgen en ook nog maar 1ne bijgepakt.
....
toen hadden wij ieder nog maar een halve capsul gepakt.
....
nog een tijdje gezeten en met vanalles en nog wa ziek gelachen.
had ik goesting voor een beetje vloeibare te pakken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."