Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCombo ghb coke

Combo ghb coke

6 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
d
drmartinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mn vriendin en ik nemen wel eens ghb met coke. Omdat dit zo'n lekkere combinatie is. :hearteyes: Maar als ik net iets te veel ghb op heb, wat soms nog wel eens voorkomt. Ik probeer dat altijd te voorkomen maar het is soms ontzettend moeilijk en gaat soms wel eens mis.
Dan kan ik heel erg actief worden en veel bewegen en zeggen, terwijl ik me het achteraf vaak de helft maar kan herinneren. Mn vriendin heeft dat niet, zij valt gewoon in sllaap als ze te veel op heeft.

Wie herkent dat ook? Dat je er (door die combinatie) er juist heel erg druk van word.
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#2
zou dat niet gewoon aan te veel coke liggen ipv te veel ghb?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeker in combi met een pepmiddel kun je hyperactief worden van ghb
d
drmartinLid
01-01-2024, 00:00
#4
moeilijk

Het is alleen zo moeilijk om te kunnen bepalen wannneer je te veel hebt.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Door enkel ghb te gebruiken voel je dit beter opkomen, omdat je slaperig zult worden. Door die pepmiddelen ga je pas voelen als je tegen ko aanzit
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb het zelf één keer meegemaakt. Inderdaad de hele dag+nacht pep gesnoven en halverwege de nacht wat GHB genomen, de derde portie was teveel geworden en ik weet er zelf helemaal niks meer van. Persoon die er op dat moment bij was is zich rotgeschrokken (maar goed ook) en heeft heel erg veel moeite gedaan om mij veilig neer te houden.
Kortom, ik werd 'wakker' met sneeen op mijn wangen en blauwe plekken op mijn dijen, en ik weet nergens meer wat van af. Pas dus op, hehe.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
drmartin zei:
Wie herkent dat ook? Dat je er (door die combinatie) er juist heel erg druk van word.
Klik om te vergroten...

Ik !

Ik vind het ook een :hearteyes: combinatie en doe het dus ook vaker... Maakt niet uit in welke volgorde als ik dat heb gehad word ik er ook heel druk van, soms zo erg dat ik echt in het rond ga springen enzo ( niet omdat het "moet" maar omdat ik daar op dat moment zin in heb dan ) of dat ik met superveel dingen tegelijk bezig ben...

Maar dit is niet altijd, normaalgesproken pak ik sowiso eerst de ghb, en als ik dan drijg k.o. te gaan dan snuif ik wat... werkt 9/10 keer goed, die 10e keer word ik dan zo overactief en ren ik rond als een kip zonder kop.

Is nog meer van de tijd toen ik wel eens alcohol dronk. daarmee had ik de slechte gewoonte om door te blijven drinken totdat ik me "goed" voelde... Jammer genoeg was dan nooit alle alcohol verwerkt en bleef ik zeg maar zatter en zatter worden waardoor ik uiteindelijk altijd te zat was... Een van de 100 redenen waarom ik geen alcohol drink :) maar als dat het geval was dan snoof ik ook n lijtnje en voelde ik me kiplekker...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."