Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik schaam me eigenlijk kapot dat ik dit schrijf, maar doe het toch. Zit er nu wel mooi mee. Ik heb 3 dagen lang aan de ghb gezeten en voel me nu zo ellendig als wat. Ik zie er ook niet uit en heb me ziek gemeld op mijn werk. Hoe zorg ik dat ik er weer wat beter uit ga zien? En ik ben dus doodsbang dat het voor lange termijn gevolgen heeft. Moet ik nu bepaalde dingen eten en/of drinken? Ik hoop dat er mensen met antwoorden zijn, want het is killing me. Ja, ik slaap dus amper nu."
"caatje zei: Lekker ff een tijdje kappen met die handel lijkt me erg wijs. Enne, weer een tijdje lekker gezond gaan eten/drinken is ook altijd goed voor body&mind. Klik om te vergroten... Dat had ik al bedacht, dank je. Maar de nawerkingen verdwijnen wel weer? Heb nu echt doodvermoeide kop, maakt me zo onzeker als wat. Ik zal flink aan de gezonde voer gaan (deed ik trouwens al)."
"caatje zei: Yep, het verdwijnt wel weer maar als je ff googled vindt je veel meer info. Klik om te vergroten... Ik heb net al even gekeken op google, maar vind niet specifiek iets over de nawerking van veelvuldig gebruik. Heb je een link?"
"caatje zei: zie boven. Klik om te vergroten... Dat gaat dus over GBL, dat is toch een stuk heftiger? Dat gebruik ik dus niet. Maar de nawerking zal wel in mindere mate hetzelfde zijn. Ik zal nog even verder surfen. Vind het al tof dat je reageert."
"Nou, lekkere vooruitzichten dan Ik zal het dus niet meer aanraken, de gevolgen zijn het mij niet waard. Ik kan nu nog goed nee zeggen tegen ghb. Dit was ook voor het eerst dat ik 3 dagen non-stop gebruikt heb. Voor dan even leuk, maar de dagen erna...."
"Waar ik het meest van baal is dat ik amper slaap, heeft een mens toch hard nodig. Slaap je net paar uur, schiet je weer wakker en kun je vervolgens niet meer slapen. Slopend... Laat dit een les zijn voor allen ja, met mate. Hier iemand die het gedaan heeft zoals het NIET moet. Ik heb trouwens last van het volgende: -binnenkant handen/voeten is rood, droge huid, enorme wallen bij ogen, korstjes binnenkant neus, en een hele vieze nasmaak in mond. Ben er wel open over, maar wil graag weten of er meer mensen zijn die daar ervaring mee hebben."