Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLange termijn

Lange termijn

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#1
1 x per week is prima te doen hoor, het is een vrij onschadelijke drug dus leef je uit. Er zijn zelfs geruchten dat het voor sporters een gunstige werking heeft (dit is echter niet wetenschappelijk bewezen)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stel dat ik aan ghb kan komen; wat kunnen dan de gevolgen zijn wanneer je ghb 1x in de week neemt tijdens uitgaan?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb.shtml

knock yourself out.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat je meer gaat nemen, lichamelijk en geestelijk verslaafd raakt, je organen niet meer zonder kunnen en je een van de meest verschikkelijke afkicks moet doorstaan die er is.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
acidboy zei:
knock yourself out.
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar als je er nou strikt bij blijft om het 1x in de week gebruiken? Zijn de risico's dan nog steeds zo heftig?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jij vraagt wat er kan gebeuren, dit kan gebeuren, het kan ook dat je het helemaal niks vind en nooit meer doet. Gozer, je hebt net een topic gemaakt over hoe kut je je voelt dit en dat, en ik vind dat jammer voor je, maar dan moet je niet meteen doorgaan naar de volgende drug. Je voelt je nog maar net een dag iets beter en je zoekt alweer de volgende rush op. Beter blijf je gewoon ff van de dope af als je het aan mij vraagt.

Adreno
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hehe, je hebt helemaal gelijk. Ik wil dit gewoon gaan gebruiken tijdens het uitgaan ipv alcohol vanwege het feit dat ik veel sport. En ik ga pas over een maand weer uit.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tja erowid is your friend dus, maar volgens mij kan 2x per maand ofzo geen kwaad, maar dit is ook niet mijn drug dus ik ben geen al te betrouwbare bron.

Adreno
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#10
schadelijk voor je lichaam is het iig niet.. en ik kan me niet voorstellen dat je aan 5 ml per week (lichamelijk)verslaafd raakt, en je kunt je afvragen of behoefte aan G tijdens die ene avond zo slecht is, het gevaar ligt hem in het houden bij die ene keer per week.. En of dat lukt zul je aan een GHB gebruiker moeten vragen, die zijn er hier vast genoeg.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ivoos zei:
acidboy zei:
knock yourself out.
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe werkt dit op je geheugen dan?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
1 maal per week kan echt geen kwaad !!!!
Op je geheugen heeft het weinig effect....

Als je Dbb'er bent moet je op dat forum maar eens achter ghb zoeken ivm met 'onze' :wink: sport
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik lees DBB regelmatig mee. :)
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#15
gebruik gewoon iet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."