Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGraag jullie hulp.

Graag jullie hulp.

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Probeer het eerst thuis met een kleine dosis 4-5ml en niet bij dosseren.

De eerste dosis is meestal onschuldig en gaan de meeste niet snel out, wel door bij te nemen.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben een jongen van 17 jaar en experimenteer graag. Wiet kan ik hier in de buurt namelijk zeer moeilijk vinden, wanneer dit vroeger zo makkelijk was.

Dus heb ik al enkele keren XTC geprobeert, coke, speed. Nou sta ik wel open voor andere drugs, maar men vrienden niet. Ze blijven meer bij hun eerste keuzen, zo heb ik vrienden die alleen maar XTC pillen nemen, anderen alleen maar coke.

Nou hoor ik dat in de buurt alleen maar andere dealers komen, die ik ongeveer ken.

Dus liquid is geen probleem voor aan te geraken.

Graag zou ik jullie van jullie wat tips willen. Helaas zal ik deze drugs dan alleen moeten uittesten.

Heb namelijk ook wat schrik over het "out" gaan. Ik ga namelijk naar een discotheek. Dus waar zou ik extra op moeten passen?

Ik ben van plan om dit zaterdag te experimenteren, terwijl men vrienden weer aan hun gewoonlijke keuze zitten.

Alvast bedankt

Grtz
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
dzN zei:
Heb namelijk ook wat schrik over het "out" gaan. Ik ga namelijk naar een discotheek. Dus waar zou ik extra op moeten passen?

Ik ben van plan om dit zaterdag te experimenteren, terwijl men vrienden weer aan hun gewoonlijke keuze zitten.
Klik om te vergroten...


Waarom lees ik toch zo vaak dat mensen een (voor hun) nieuwe drug gaan/willen uit proberen terwijl ze niet in een "veilige" omgeving zijn? Veilig is naar mijn idee: thuis of bij een vriend(in)/kennis.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou ook gewoon zeggen thuis met een paar vrienden, iedereen doet zijn eigen ding, en waardeert elkaars eigen ding?
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flugeltje zei:
Probeer het eerst thuis met een kleine dosis 4-5ml en niet bij dosseren.

De eerste dosis is meestal onschuldig en gaan de meeste niet snel out, wel door bij te nemen.
Klik om te vergroten...


dus wat je wil zeggen is:

Best een paar uurtjes voor ik vertrek deze uitproberen.

En wanneer ik dan vertrek naar de discotheek trg dezelfde dosis nemen?

( ik laat dan wel een paar uur tussen hoor )
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat maak jij ervan.


Kijk, zo lang werkt ghb



Onthoud dit goed als je de volgende neemt, hier gaan de meeste de mist in ... Te frequent bijtanken
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flugeltje zei:
Dat maak jij ervan.


Kijk, zo lang werkt ghb



Onthoud dit goed als je de volgende neemt, hier gaan de meeste de mist in ... Te frequent bijtanken
Klik om te vergroten...


ja oké :)

ik heb gwn wat schrik voor dit te gebruiken.

Ik heb gehoord en een vriend van me is zaterdag alleen thuis.

Dus ik denk dat ik het daar ga testen.
Je kan alleen out gaan , als je te veel hebt genomen hé ?

Nog wat dingen waar ik zou op moeten letten?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
De eerste keer zou ik gewoon gebruiken in een veilige omgeving. Ga je GHB gebruiken in een omgeving die je niet kent, bijvoorbeeld een drukke discotheek, dan betwijfel ik of het allemaal wel goed valt.
Als het wilt proberen zou ik het doen met een tripsitter erbij, en de eerste keer niet of niet te snel bij tanken. Je zal niet de eerste zijn die out gaat door GHB.
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#9
Flugeltje zei:
Probeer het eerst thuis met een kleine dosis 4-5ml en niet bij dosseren.

De eerste dosis is meestal onschuldig en gaan de meeste niet snel out, wel door bij te nemen.
Klik om te vergroten...

nou mijn eerste keer was3/4 buisje(dus minderdan 4 ml) en ik ging keihard out :openmouth:
het lastige van ghb is het doseren,je weet niet wanneer je wat aankan..ligt aan de toestand van je lichaam..
als ik jou was begon ik zelfs met een half buisje(ik weet niet hoe groot je bent etc)
en als je het wil gebruiken in een discotheek,zul je het toch echt al wat vaker gedaan moeten hebben en er de voor en nadelen van weten en het aan te voelen bij jezelf wanneer je genoeg gehad hebt..
het is namelijk nit echt tof om een paar uur lang nokkie in een discotheek(of zelfs ziekenhuis) te liggen..
nou succes drmee
p.s.ik wil je wel supporten :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."