#1
Nou, eigenlijk is de topictitel niet juist. Maar ik probeer het eerst uit te leggen. Ik heb GHB, die door het testcenter is getest op 43%. Ikzelf neem 4½ ml, en voel hem dan na 20 minuutjes goed. En na een half uur-40 minuten ben ik echt helemaal wappie, geweldig gevoel. Ter info; ik meet 1.95 (kan iets meer zijn), en weeg ong 95 kg (kan ook iets meer zijn, ahum...)
Mijn vrouw (voor het gemak Jes) neemt van dezelfde G 3½ ml. Ook zij voelt na een 20-tal minuutjes dat er iets gebeurd, maar minder heftig dan ik. Bij mij houdt het gevoel 2 tot 2½ uur aan, bij haar is het na een 45-tal minuten ineens weg. Ze is dan ook ineens nuchter.
Als ik na 1-1½ bij neem, 2-2½ ml, dan moet ik echt opletten, anders ga ik een slaapje doen. Als zij echter na een uurtje 2 ml bij neemt, blijft ze nuchter. Hooguit krijgt ze een klein beetje het gevoel dat er iets terug komt, maar daar blijft het bij. Na nog een half uur weer 2 ml, niks...Ter info; ze is 1.60m (kan iets minder zijn) en weegt 68 kg.....
We hebben het in de afgelopen 5 maanden misschien 10x gebruikt, dus echte tolerantie lijkt me onwaarschijnlijk?
Vraag 1;Zou ze er gewoon ongevoelig(er) voor zijn?
Vraag 2;Of moet ze gewoon meer hebben, misschien wel net zoveel als mij?
Vraag 3;En waarom krijgt ze dan geen effect als ze zo snel zoveel bij neemt?
Vraag 4;Zou ze meer effect hebben van GBL ipv GHB?
Vraag 5;Kun je de GBL die je online besteld dan zo innemen?
Wat trouwens nog wel opvalt is dat als ze Dex op heeft, dat ze veel meer effect voelt van de G....terwijl ik dacht dat speed het effect van G juist afzwakte??
Hemi
Mijn vrouw (voor het gemak Jes) neemt van dezelfde G 3½ ml. Ook zij voelt na een 20-tal minuutjes dat er iets gebeurd, maar minder heftig dan ik. Bij mij houdt het gevoel 2 tot 2½ uur aan, bij haar is het na een 45-tal minuten ineens weg. Ze is dan ook ineens nuchter.
Als ik na 1-1½ bij neem, 2-2½ ml, dan moet ik echt opletten, anders ga ik een slaapje doen. Als zij echter na een uurtje 2 ml bij neemt, blijft ze nuchter. Hooguit krijgt ze een klein beetje het gevoel dat er iets terug komt, maar daar blijft het bij. Na nog een half uur weer 2 ml, niks...Ter info; ze is 1.60m (kan iets minder zijn) en weegt 68 kg.....
We hebben het in de afgelopen 5 maanden misschien 10x gebruikt, dus echte tolerantie lijkt me onwaarschijnlijk?
Vraag 1;Zou ze er gewoon ongevoelig(er) voor zijn?
Vraag 2;Of moet ze gewoon meer hebben, misschien wel net zoveel als mij?
Vraag 3;En waarom krijgt ze dan geen effect als ze zo snel zoveel bij neemt?
Vraag 4;Zou ze meer effect hebben van GBL ipv GHB?
Vraag 5;Kun je de GBL die je online besteld dan zo innemen?
Wat trouwens nog wel opvalt is dat als ze Dex op heeft, dat ze veel meer effect voelt van de G....terwijl ik dacht dat speed het effect van G juist afzwakte??
Hemi
