Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB werkt niet bij mijn vrouw?

GHB werkt niet bij mijn vrouw?

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou, eigenlijk is de topictitel niet juist. Maar ik probeer het eerst uit te leggen. Ik heb GHB, die door het testcenter is getest op 43%. Ikzelf neem 4½ ml, en voel hem dan na 20 minuutjes goed. En na een half uur-40 minuten ben ik echt helemaal wappie, geweldig gevoel. Ter info; ik meet 1.95 (kan iets meer zijn), en weeg ong 95 kg (kan ook iets meer zijn, ahum...)

Mijn vrouw (voor het gemak Jes) neemt van dezelfde G 3½ ml. Ook zij voelt na een 20-tal minuutjes dat er iets gebeurd, maar minder heftig dan ik. Bij mij houdt het gevoel 2 tot 2½ uur aan, bij haar is het na een 45-tal minuten ineens weg. Ze is dan ook ineens nuchter.

Als ik na 1-1½ bij neem, 2-2½ ml, dan moet ik echt opletten, anders ga ik een slaapje doen. Als zij echter na een uurtje 2 ml bij neemt, blijft ze nuchter. Hooguit krijgt ze een klein beetje het gevoel dat er iets terug komt, maar daar blijft het bij. Na nog een half uur weer 2 ml, niks...Ter info; ze is 1.60m (kan iets minder zijn) en weegt 68 kg.....

We hebben het in de afgelopen 5 maanden misschien 10x gebruikt, dus echte tolerantie lijkt me onwaarschijnlijk?
Vraag 1;Zou ze er gewoon ongevoelig(er) voor zijn?
Vraag 2;Of moet ze gewoon meer hebben, misschien wel net zoveel als mij?
Vraag 3;En waarom krijgt ze dan geen effect als ze zo snel zoveel bij neemt?

Vraag 4;Zou ze meer effect hebben van GBL ipv GHB?
Vraag 5;Kun je de GBL die je online besteld dan zo innemen?

Wat trouwens nog wel opvalt is dat als ze Dex op heeft, dat ze veel meer effect voelt van de G....terwijl ik dacht dat speed het effect van G juist afzwakte??

Hemi
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien verwacht je vrouw er teveel van en zegt zo dat ze weinig voelt. Verhoog anders eens per millimeter
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heeft je vrouw (een vorm van) Adhd? Misschien dat het daar aan ligt ofzo, je hoort wel vaker dat bepaalde drugs anders werken op adhd-ers.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Flugeltje; per millimeter? Ik zal per milliliter doen, ok? :wink: Nee, da's lulkoek, maar het kan met het verwachtingspatroon te maken hebben, maar na een ml of 8 zou ze dan toch wel nokkie moeten gaan??? Ook Dat niet dus..

@Pikachu; Nu je het zegt...ze wordt van goede speed (Dex) ook heel rustig en relaxed, heeft dan nergens zin in, behalve kletsen...Maar ik kan nou niet echt zeggen dat ze ook maar één eigenschap heeft die een vorm van ADHD zou doen vermoeden :)

Hemi
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja dan neemt ze toch eens 4,5 ml ook en kijkt ze wat er gebeurd, is het te veel neemt ze volgende keer 4 ml ofzo. Simpel toch dit.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk dat ik t met j0rrit eens ben.. Teveel GHB is ook niet heel gevaarlijk, zeker niet als je gewoon thuis bent. Als jij dan ok nog eens n iets lagere dosis neemt, om lkkr bij te blijven, lijkt mij dat er weinig kan foutgaan.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet dat een beetje teveel niet gevaarlijk is, maar ze is een keertje net erover heen gegaan, en dat was op zijn zachts gezegd niet "leuk"...ze ging niet gewoon out, maar viel telkens enkele seconden weg, om dan hevig stuiptrekkend, en helemaal gedesoriënteerd weer "wakker" te schrikken. En als dat anderhalf uur aanhoudt, word je toch iets voorzichtiger...

Maar, advies opgevolgd, en nu eens met 4 begonnen. Werkte inderdaad beter zei ze, maar weer snel uitgewerkt (uurtje), en dan 2½ bijgenomen met als resultaat slechts een licht effect. Bijnemen zal ze dus blijkbaar ook meer moeten, en sneller dan mij.(ik neem pas na een uurtje of 2-2,5 bij)

Hemi
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Misschien moet jouw vrouw eens wat minder eten :tearsofjoy:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
3970 zei:
Ik weet dat een beetje teveel niet gevaarlijk is, maar ze is een keertje net erover heen gegaan, en dat was op zijn zachts gezegd niet "leuk"...ze ging niet gewoon out, maar viel telkens enkele seconden weg, om dan hevig stuiptrekkend, en helemaal gedesoriënteerd weer "wakker" te schrikken. En als dat anderhalf uur aanhoudt, word je toch iets voorzichtiger...

Maar, advies opgevolgd, en nu eens met 4 begonnen. Werkte inderdaad beter zei ze, maar weer snel uitgewerkt (uurtje), en dan 2½ bijgenomen met als resultaat slechts een licht effect. Bijnemen zal ze dus blijkbaar ook meer moeten, en sneller dan mij.(ik neem pas na een uurtje of 2-2,5 bij)

Hemi
Klik om te vergroten...

Doet me echt een beetje denken aan AD(H)D. Ik heb een lichte vorm van ADD en ik heb ook als ik een drug gebruik dat ik vaak weg val.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet spotten met ADHD!!
Iets wat je niet moet onderschatten!!
Heil Mindgamer!!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op een nuchtere maag werken middelen altijd beter..
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindgamer zei:
Misschien moet jouw vrouw eens wat minder eten :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Minder snoepen zeker, maar wat doet dat terzake? :mrgreen:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Daar zijn we ons al een tijdje van bewust ja :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."