Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstintelende tenen en vingers

tintelende tenen en vingers

22 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
google ff op neuropathie
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rabbithole zei:
J0rrit zei:
Vigilante zei:
Je aders zijn dichtgeslipt of afgeknepen. Nu zijn je handen nog wit en koud. Later worden ze blauw, paars en uiteindelijk zwart. Niet lang daarna vallen ze eraf.

Je kan het hele gebeuren een stuk minder vervelend maken door ze er nu alvast zelf af te zagen. Anders zit je maar dag na dag te wachten..
Klik om te vergroten...

Bullshit. GHB dilateert de grootste hoeveelheid van de vaten, waardoor er dus MEER bloedstroom is. Het heeft alles ermee te maken dat GABA een inhiberende neurotransmitter is. Deze zorgt voor CL- instroom de cel in, waardoor het potentiaal afneemt, en hierdoor ook met grotere moeite (meer stimuli) en langzamer een actiepotentiaal wordt bereikt. Hierdoor werkt het dus verdovend. Waar precies alle GABA neuronen op uitkomen weet ik nog niet helemaal, maar ik denk op een groot deel van al je neuronale systemen in je hersenen. Hierdoor voelt het verdovend aan. Koude handen komen dan zeer wss doordat het ook je spieren verdoofd en er dus minder spiercontracties etc zijn, minder warmteproductie. Er is namelijk wél een grotere bloedstroom dus daar ligt het niet aan,

greets
Klik om te vergroten...

Hahaha, je meent toch niet dat je die post serieus neemt hè? Over dat ze gaan afsterven en dat je ze moet amputeren, gaf dat geen hint?
Klik om te vergroten...

Hahha, niet echt nee\\, maar boven stond wel al paar keer beschreven dat het ging over vasoconstrictie. Daarbij komt verder dat ik wel eens heb gelezen en gezien op tv dat gebruikers van het goedje mephedrone bij overdoseringen wel eens echt last krijgen van blauweige ledematen,

greets
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat GHB vaatverwijdend is wisten we al. Je geeft zelf aan dat er dan meer bloedstroming is. Vind je het dan normaal dat je handen wit en koud worden? Ik heb het van GHB (en andere downers) enkel warm gekregen tot nu toe. Het enigste waar ik dus koude ledematen van krijg is coke, en dat is een hele potente vasoconstrictor. Ligt dat ook aan de verdoving dan? Van GHB krijg ik het enkel warm namelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."