#1
google ff op neuropathie
Rabbithole zei:J0rrit zei:Vigilante zei:Je aders zijn dichtgeslipt of afgeknepen. Nu zijn je handen nog wit en koud. Later worden ze blauw, paars en uiteindelijk zwart. Niet lang daarna vallen ze eraf.
Je kan het hele gebeuren een stuk minder vervelend maken door ze er nu alvast zelf af te zagen. Anders zit je maar dag na dag te wachten..
Bullshit. GHB dilateert de grootste hoeveelheid van de vaten, waardoor er dus MEER bloedstroom is. Het heeft alles ermee te maken dat GABA een inhiberende neurotransmitter is. Deze zorgt voor CL- instroom de cel in, waardoor het potentiaal afneemt, en hierdoor ook met grotere moeite (meer stimuli) en langzamer een actiepotentiaal wordt bereikt. Hierdoor werkt het dus verdovend. Waar precies alle GABA neuronen op uitkomen weet ik nog niet helemaal, maar ik denk op een groot deel van al je neuronale systemen in je hersenen. Hierdoor voelt het verdovend aan. Koude handen komen dan zeer wss doordat het ook je spieren verdoofd en er dus minder spiercontracties etc zijn, minder warmteproductie. Er is namelijk wél een grotere bloedstroom dus daar ligt het niet aan,
greets
Hahaha, je meent toch niet dat je die post serieus neemt hè? Over dat ze gaan afsterven en dat je ze moet amputeren, gaf dat geen hint?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."