Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwarte voeten

Zwarte voeten

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neeh dat kan toch niet..
d
drugworlddLid
01-01-2024, 00:00
#2
heej ik had een vraag!
Ik las in de Revu laatst een verhaal over een
zware ghb gebruiker waar stond:
de jongen vroeg
of ik even naar zijn voeten wou kijken,die waren helemaal zwart
geworden! nou mijn vraag kan dat echt??? :kots:
En hebbe mensen hier dat wel vaker gehoord?
En hoeveel moet je hiervoor in godsnaam gebruiken en ongezonde levenstijl
speelt dat ook mee??
Ik gruwel er nog regelmatig van aangezien ik (helaas)
zelf ook elke dag ghb gebruik
dat zou echt een nachtmerrie zijn bah

somebody????
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#3
bullshit verhaal :P
zwarte voeten zou betekenen dat ze afsterven :) wat dit niet mogelijk is door ghb..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
[youtube]-5NiQMNGgmg[/youtube]




Zo zwart?
d
drugworlddLid
01-01-2024, 00:00
#5
gadverdamme wat ranzig!ja is het echt een bullshit verhaal ? ik hoop het e
r was wel iemand die zei afstervende ledematen kan wel
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#6
wow, freaky kwist niet dat dat kon .. :| nja als je het zat bent om blank te zijn moet je maar veel ghb nemen .. hehehe flauw grapje :rolleyes:
n
napthaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is niet een bullshitverhaal,al is wel zwaar overdreven.Van overmatig GBL/GHB gebruik(ik ben zelf ook verslaafd).Kunnen je zenuwen heel vreemd gaan reageren en ik voel dit ook vooral in de voeten.Als ik bijvoorbeeld ga liggen tintelen ze heel vreemd.Als je echt veel gaat gebruiken kan ik me voorstellen dat je zenuwen signalen gaan afgeven dat ze afsterven en dan kunnen er rare verschijnselen zich voordoen.
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#8
wel bullshit.

ik ken 2 personen die gebruiken echt al meer als 5 jaar dag 24/7

ze zijn nu bezig met afkick programma via kentron

1 ervan heeft zeker zenuw schade opgelopen, ja dat is zeker een reëel gevaar van teveel ghb/gbl
maar zij hebben echt nog noot last gehad van zulke verschijnselen en ze hebben net nagevraagd bij kentron.
die hebben nog nooit van zo iets gehoord en zeggen dat het verhaal onzin is :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."