Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsActief op GHB

Actief op GHB

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben geil of druk
L
Lawrence BenderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik GHB neem word ik erg actief terwijl de rest van mijn omgeving juist loom en slaperig wordt.
Ik blijf als een hyperactief kind veel dingen tegelijk doen en blijf ontzettend veel internetten, zoals vandaag dus. Nu snap ik dat drugs op verschillende personen verschillende werkingen kunnen hebben, maar dan lijkt het me dat hier een (neurologische) verklaring voor moet zijn, zeker omdat dit een verschil als dag en nacht is.
Als ik de dosis opvoer word ik alleen maar misselijk. Natuurlijk zal ik uiteindelijk out-gaan als ik de dosis nog meer verhoog, maar omdat ik al misselijk word van minder probeer ik dat maar niet.
Ik neem ook ongeveer de helft meer dan anderen met evenveel tolerantie voor GHB.

Weet iemand hier dus misschien meer over?
Alvast Bedankt.
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#3
simpel en alleen een manier van denken kan al verschil uitmaken..
dosis kan te maken hebben met gewicht, maaltijden die ervoor gegeten zijn.. leeftijd ect
ook is er een kruis tolerantie tussen alcohol/benzo's/gbl/ghb

en voor de rest zijn er natuurlijk gewoon verschillen in het menselijk lichaam..
ik moet persoonlijk ook altijd meer nemen dan de mensen in mijn omgeving..
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik stevig doseer word ik vaak zelfs hyperactief. Zin om te rennen, springen, dansen, stoeien, vechten. Als ik echt hard ga op de G dan zit ik echt niet stil. :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha idd. Ik word van een lekkere dosis G altijd een druk irritant leip mannetje :P
Slap ouwehoeren, gekke dansjes weet ik veel allemaal. Of iig veel praten enzo als ik op msn ofzoiets zit.. Ken er maar weinig die er echt heel rustig van worden eigenlijk..
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben geil of druk
Klik om te vergroten...

soms allebei tegelijk :rolleyes:

ik zou zeggen probeer ghb is in een andere setting of met andere mensen
ghb vind ik het leukste als ik kan blijven lopen ofzo of als er veel mensen zijn.
als ik stil zit of ik ben met 1 maat dan word ik soms ook erg loom ervan
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Druk bezig met geil zijn :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."