Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmijn ervaring

mijn ervaring

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
bengeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb mijn verhaal weggehaald,
aangezien ik nu weet dat er toevallig ook iemand op zit waarvan
ik niet wil dat die mijn verhaal leest :(

Maar degene die hem
wel gelezen hebben thanx voor al jullie advies
en iris ben nog steeds benieuwd naar jou verhaal als
je die kwijt wil natuurlijk ...

Kan denk ik uit ervaring zeggen dat het soms als een hel kan voelen
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Teneerste goed dat je eerlijk tegen jezelf bent en dat je nu besluit te stoppen. Ik vind het knap dat je eraf blijft, ondanks dat het bij je in huis staat. Afkicken via de huisarts is het beste, maar ik denk dat je daar niet aan tips?

Welkom op DF btw
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je voelt je sneller weer goed dan je verwacht...kun je beter nu de rest weg gooien (deze kant op).... :)

Sterkte & respect
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iris zei:
Sterkte & respect
Klik om te vergroten...

Dat was ik nog vergeten.
b
bengeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor jullie lieve reacties
het gaat goed met me :)

En wil dit volhouden ....
En gaat lukken dat hou ik mezelf voor :)

Zijn er nog meer mensen met mij die dit
zo hebben gehad ?? Lijkt net of je na paardagen
al beter voelt, op paar kleine bekende dingen na
natuurlijk
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ga naar de dokter, bij het afkicken van GHB heb je professionele hulp nodig !
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, daarom zeg ik ook gooi de rest nu maar weg..... :wink:
b
bengeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat heb ik ook gedaan
alles is weg geen druppel
meer in huis :)

Stomme vraag misschien maar kan een drankje nu kwaad ??
Of beter niet doen
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik deed het wel, maar ben bang dat ik niet zo'n goede raadgever ben.... :beer:

I.i.g. niet met mensen die nog wel gebruiken, want dan hang je er zo weer in...
b
bengeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee ben niet met mensen die gebruiken nu

Vroeg me af of ik nou wel gewoon wijntje kan drinken

Ik blijf voorlopig uit de circel
van die mensen dat lijkt me verstandiger .....

Maar waar is jou verhaal iris of mag ik dat niet vragen ??
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeker mag je vragen, maar mijn verhaal staat hier nergends.....

Begin vorig jaar kreeg ik door omstandigheden 2 liter gbl in huis, een heel bouw pakket zeg maar. Ik moest googelen wat het is en dacht..... :hearteyes: ....aha ! En met het juiste recept was ik al gauw zwaar verslaafd. Ik heb toen dit hele ghb subforum door gespit en was er binnen 3 dagen alweer vanaf. Ik gebruik nog steeds, maar niet meer zo dom als vorig jaar.

Hoe is het intussen met jou ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."