#1
Weet iemand mij het verschil te vertellen tussen duitse en farmaceutische gbl(behalve de prijs dan)...?..
Dr Gonzo zei:ja weet zeker dat alles verder goed gegaan is,ph is een beetje aan de lage kant,maar ik heb er al extra NaOH aan toegevoegd en de geur/smaak blijft zeperig.....denk dat ik het zaakje maar weggooi....![]()
Dr Gonzo zei:ja weet zeker dat alles verder goed gegaan is,ph is een beetje aan de lage kant,maar ik heb er al extra NaOH aan toegevoegd en de geur/smaak blijft zeperig.....denk dat ik het zaakje maar weggooi....![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."