#1
Azraƫl zei:Wat een BS... hoofdpijn van GBL, ik heb dat nog nooit gehad.
Wat een BS...Als ik alleen al aan gbl ruikt krijg ik al hoofdpijn, en heb ook wel eens gbl gebruikt(uit nood
Azraƫl zei:Wat een BS... hoofdpijn van GBL, ik heb dat nog nooit gehad.
Dat jij het niet hebt gehad, betekent nog niet dat het bullshit is.Azraƫl zei:Wat een BS... hoofdpijn van GBL, ik heb dat nog nooit gehad.
pascal828 zei:Dat jij het niet hebt gehad, betekent nog niet dat het bullshit is.Azraƫl zei:Wat een BS... hoofdpijn van GBL, ik heb dat nog nooit gehad.
atbboy zei:ik heb al vaak GHB gedaan maar nog nooit GHB.?
Het is twee keer zo sterk. Dus kijk goed uit met doseren, vooral jij.atbboy zei:Waar moet ik op letten, dat het een stuk sterker is, maar hoeveel sterker?
pascal828 zei:Het is twee keer zo sterk. Dus kijk goed uit met doseren, vooral jij.atbboy zei:Waar moet ik op letten, dat het een stuk sterker is, maar hoeveel sterker?
Waarom wil je überhaupt GBL doen, terwijl je aan GHB kunt komen? Het is niet erg vriendelijk voor je slokdarm. Ook kun je er flinke hoofdpijn van krijgen.
Andrew zei:atbboy zei:ik heb al vaak GHB gedaan maar nog nooit GHB.?![]()
Ok. Zoals ik al zei, goed de dosis bepalen en ik raad het je af om vaak GBL te gebruiken.atbboy zei:Alles toch een keer proberen.
atbboy zei:Andrew zei:atbboy zei:ik heb al vaak GHB gedaan maar nog nooit GHB.?![]()
Ja ja, jij bent de man van 2011!


pascal828 zei:Ok. Zoals ik al zei, goed de dosis bepalen en ik raad het je af om vaak GBL te gebruiken.atbboy zei:Alles toch een keer proberen.
De lactonen in GBL (GBL=Gamma-butyrolactone) zorgen vaak voor de hoofdpijn. Die haal je er ook uit als je GHB maakt.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."