Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGBL?

GBL?

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Azraƫl zei:
Wat een BS... hoofdpijn van GBL, ik heb dat nog nooit gehad.
Klik om te vergroten...

Wat een BS...Als ik alleen al aan gbl ruikt krijg ik al hoofdpijn, en heb ook wel eens gbl gebruikt(uit nood :flushed: ), maar je je krijgt er echt wel sneller hoofdpijn van dan van ghb...
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Azraƫl zei:
Wat een BS... hoofdpijn van GBL, ik heb dat nog nooit gehad.
Klik om te vergroten...
Dat jij het niet hebt gehad, betekent nog niet dat het bullshit is.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#3
pascal828 zei:
Azraƫl zei:
Wat een BS... hoofdpijn van GBL, ik heb dat nog nooit gehad.
Klik om te vergroten...
Dat jij het niet hebt gehad, betekent nog niet dat het bullshit is.
Klik om te vergroten...

Hahaha 2 gedachten..... :)
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vannavond ga ik aan de GBL , ik heb al vaak GHB gedaan maar nog nooit GHB. Hoe kan ik zien of het wel duitste GBL is, want die is het minst schadelijk toch? Waar moet ik op letten, dat het een stuk sterker is, maar hoeveel sterker?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
atbboy zei:
ik heb al vaak GHB gedaan maar nog nooit GHB.?
Klik om te vergroten...
:sunglasses:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahaha ja, zo veradelijk :tearsofjoy: je neemt een dosis, die voelt dat zo licht, het lijkt of je nog makkelijk een dosis bij kan pakken, en dan...

:grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
atbboy zei:
Waar moet ik op letten, dat het een stuk sterker is, maar hoeveel sterker?
Klik om te vergroten...
Het is twee keer zo sterk. Dus kijk goed uit met doseren, vooral jij.

Waarom wil je überhaupt GBL doen, terwijl je aan GHB kunt komen? Het is niet erg vriendelijk voor je slokdarm. Ook kun je er flinke hoofdpijn van krijgen.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
pascal828 zei:
atbboy zei:
Waar moet ik op letten, dat het een stuk sterker is, maar hoeveel sterker?
Klik om te vergroten...
Het is twee keer zo sterk. Dus kijk goed uit met doseren, vooral jij.

Waarom wil je überhaupt GBL doen, terwijl je aan GHB kunt komen? Het is niet erg vriendelijk voor je slokdarm. Ook kun je er flinke hoofdpijn van krijgen.
Klik om te vergroten...

Alles toch een keer proberen.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Andrew zei:
atbboy zei:
ik heb al vaak GHB gedaan maar nog nooit GHB.?
Klik om te vergroten...
:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ja ja, jij bent de man van 2011!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
atbboy zei:
Alles toch een keer proberen.
Klik om te vergroten...
Ok. Zoals ik al zei, goed de dosis bepalen en ik raad het je af om vaak GBL te gebruiken.

De lactonen in GBL (GBL=Gamma-butyrolactone) zorgen vaak voor de hoofdpijn. Die haal je er ook uit als je GHB maakt. :)
s
sjaakdekkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
atbboy zei:
Andrew zei:
atbboy zei:
ik heb al vaak GHB gedaan maar nog nooit GHB.?
Klik om te vergroten...
:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ja ja, jij bent de man van 2011!
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat jij dat was? Neem gewoon een paar flinke ML en ga daarna ff op je scooter rijden.. Ben je ook meteen vast de man voor 2012! :wave:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het wordt steeds erger met jou... :rolleyes:
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb USA GBL. Die schijnt erg goed te zijn. Probeer wel maat te houden want je pakt heel makkelijk teveel bij en dat resulteert in een kotsfestijn. 1-1.5ml is een een goede dosis volgens mij. De tweede keer pakte ik redelijk kort na elkaar twee keer 1.5 en toen heb ik een half uur boven de wc gehangen. Ik heb het nu 2 keer gedaan en ik heb er verder ook geen behoefte meer aan :openmouth:
A
AzraƫlLid
01-01-2024, 00:00
#14
pascal828 zei:
atbboy zei:
Alles toch een keer proberen.
Klik om te vergroten...
Ok. Zoals ik al zei, goed de dosis bepalen en ik raad het je af om vaak GBL te gebruiken.

De lactonen in GBL (GBL=Gamma-butyrolactone) zorgen vaak voor de hoofdpijn. Die haal je er ook uit als je GHB maakt. :)
Klik om te vergroten...

Wat een BS... hoofdpijn van GBL, ik heb dat nog nooit gehad.

GBL is safe, maar verdun het goed, drink dus veel water/cola na het inslikken en let op met de dosis!!!!
Voor mij is 1.4-1.6 een goeie startdosis, na 1,5 uur kan ik dan 0.9 bijnemen maar daarna wordt het tricky..

Enjoy it!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."