#1
nou idd ik dacht dat ik hier misschien van iemand van trimbos antwoord op kan krijgen...
maar nathaniel je hebt idd gelijk.. de enige remedie hiertegen zal zijn om te stoppen.
Zit nu al op de helft van mn oorspronkelijke dosis. Heb gelukkig nog een flinke hoeveelheid etizolam en diazepam liggen. Dit helpt me wel bij het paranoia en mensenschuw achtige gevoel dat je krijgt bij het minderen/stoppen
maar nathaniel je hebt idd gelijk.. de enige remedie hiertegen zal zijn om te stoppen.
Zit nu al op de helft van mn oorspronkelijke dosis. Heb gelukkig nog een flinke hoeveelheid etizolam en diazepam liggen. Dit helpt me wel bij het paranoia en mensenschuw achtige gevoel dat je krijgt bij het minderen/stoppen